úterý 23. ledna 2024

Kočičí dárečky

 Že jsme kočičí rodina, tak to je všeobecně známo. I když v současné době se počet kočiček mocně zmenšil, pro manžela jsou vším.  Na prvním místě jsou jeho kočičky, pak dlouho nic a poté vše ostatní. A možná právě proto, když nám chtějí naši blízcí, přátelé či kamarádi udělat radost, tak volí kočičí dárečky.


A tak Vánoce a přelom roku byl příležitostí pro kalendáře na rok 2024 s obrázky koček.
Stěnu nad PC zdobí ještě dva nástěnné kalendáře s kočičí tématikou.


Moje moc milá kamarádka nám udělala velkou radost příjemnými, jemnými polštářky s fotečkami kočiček.



A takovéto dárečky jsme našli pod stromečkem.


A tento vánoční kolotoč byl dárek dovezený z předvánoční Itálie. 
Jako kdyby dárci tušili, že bude brzy pro nás světýlkem za Kuličku, která 2.ledna odešla za duhový most.


A tato kočička je malou ozdobičkou na stromeček. Nevím, jakou technikou je dělaná.
Připomíná mi to paličkování, ale určitě dělané ne ruční technikou.
Ale i tak se mi moc líbí.









27 komentářů:

  1. Jani to bys byla nejlepší kamarádka s naší vnučkou Lucií. On má ty mazlíky rovnou tři. Mějte se všichni moc pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bychom si opravdu měly o čem povídat a sdílet společné dojmy.

      Vymazat
  2. Moc hezké dárečky.My jsme měli doma vždy pejsky a teď máme už skoro 13 let kočičku a milujeme ji s manželem oba.Mám knížky o kočkách a dostávám kočičí kalendáře.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je úctyhodný věk kočičky. Je vidět, že se u vás má dobře a vy se o ni dobře staráte.

      Vymazat
  3. Tetkapernikarka
    Jani, taky máme rádi kočičky a doma máme momentálně 2 černé. A taky jsme dostali dva kočičí kalendáře😊
    Vnoučkovi musel Ježíšek taky shánět kočičí ponožky 😄 Mají to doma stejně, bez kočičky to nejde😊 Ti mají šedého briťáka. Měj se pěkně😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsme naladěni na stejnou notu. To je moc prima.

      Vymazat
  4. Ty ponožky jsou krásné, ty bych pro vnučku brala. A ty lžičky, to jsem nikdy neviděla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  5. Hezké kočičí dárečky. Nejvíc se mi líbí kolotoč a zajímavé jsou ty lžičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční kolotoč s kočičkami je opravdu netradiční. Mám jeden německý klasický, ale tento je opravdu originální.

      Vymazat
  6. Takové hezké dárečky potěší každou kočičí rodinku..😻😸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radost z každého dárečku. A ještě raději někomu dárečky dávám.

      Vymazat
  7. Krásné kočičky jste dostali, já mám jenom živého kocoura a je to můj mazel. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Dárků pro milovníky koček není nikdy dost :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné dárečky, pobavil mne kolotoč, my máme zvonící stromeček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten klasický Karussel od německé kamarádky.

      Vymazat
  10. Janko, naši rodinu ovládají pejsci, teda vlastně vždycky jeden, ale ovládání zvládali vždycky dokonale, Barunka je zřejmě v tomhle směru nejšikovnější 😄 Kočičí dárečky jsou super, ovšem ponožky nejvíc. Měj se hezky, pá 😄🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsci jsou věrní kamarádi. Ti poslouchají ve všem pánička. S kočičkami je to už horší. To jsou svéhlavičky.

      Vymazat
  11. Janko to je tedy kočičích dárků ! Líbí se mě ty ponožky a kolotoč s kočkami jsem ještě nikde neviděla, originální ! Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  12. Krásné kočičí dárky. My doma mazlíčky nemáme, ale kousek od nás bydlí syn a ten má kocourka i fenku, takže si je taky užíváme.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. milá Janko, je to jako v naší rodině: různé dárky s kočičí tematikou! kalendáře, pěkné plakety... u vchodu do domu mail s nápisem "pozor kočka!"
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný blog. Téma kočičky a kytičky na to také slyším.Přeji pěkné , zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné! taky jsme doma kočičí milovníci. Měli jsme 20 letého kocourka, už spí v kočičím nebíčku. Z Tvých pokladů se mi nejvíc líbí ten kočičí kolotoč a ponožky.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...