sobota 16. prosince 2023

Po covidově

 Za chvíli to už bude pomalu čtrnáct dní od prvních příznaků covidu, a tak se vracím k normálnímu fungování. Sice kašel je stále příšerný, ale rýma už ustoupila. Je pravda, že sil nemám nazbyt, ale co se dá dělat. Letos žádný velký úklid, je stále zataženo a tma a tím pádem špína není vidět. Nic nepřeháním. Ale zavonět vánočním cukrovím to musí. Mám ve zvyku si vždy dopředu nadělat těsta a potom podle možností péci.

  
Dnes dopoledne nastala ta správná chvíle - vanilkové rohlíčky, kokosky medvědí tlapky, vytlačované a žabí huby.

Velkou radost mně dělají rozkvétající bramboříky. Vždy je svou péčí dotáhnu do takového stavu, kdy si myslím, že už nepřežijí, ale vždy se nějak "zmátoří"a začnou kvésti.



A třetí se chystá.
Zato nevím co s fialkou? Sice kvete, ale stále se mně vytáčí na jednu stranu.


Zato tvoření pokulhává. 
Kamarádka mě poprosila o vytvoření přívěsku se jménem.
 Nic lepšího mě nenapadlo.


A tak doufám, že nyní už nastane ta skutečná doba předvánoční.


9 komentářů:

  1. Dneska je to týden co mi začalo být nedobře a ve středu jsem hned po manželovi zjistila že jsme ho lapli oba. A zítra už musím do práce. Naštěstí žádná velká nemoc se nekonala, bylo mi jako při každé pravidelné zimní nebo jarní viróze. Nebýt toho že manžela otestovala na prevenci doktorka nikdo z nás nic nevěděl. Na kašel nám zabral Tussin a rýma odezněla po kapkách naštěstí taky brzy. Tak jsem zvědavá jak to v práci budu zvládat. Naštěstí to je poslední týden, nástup máme pak až 2.1. tak se za tu dobu doufám dám úplně do cajku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať jsi do Vánoc úplně fit.
    Bramboříky ti kvetou pěkně, s fialkou poradit neumím, jedině zkusit přesadit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Už se snažím normálně fungovat. Ono mně nic jiného nezbývá.

      Vymazat
  3. Espero que ya estés mejor, yo también lo he pillado. Tus plantas se ven bonitas, la violeta la tengo igual y cuelga de un lado también. Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je lépe. Už funguji se vším všudy a těším se na vánoční svátky.

      Vymazat
  4. Přeji Ti, ať jsi fdo Vánoc opravdu zdravá. Také u nás se usadila nemoc a doufám, že se jí co nejdříve zmanžel zbaví. Přeji Ti krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a ať i vás nemoc brzy opustí!!!

      Vymazat
  5. Janko, zdraví je to nejpřednější. Od toho se odvíjí vše. Přeji dobré uzdravení. Kdysi jsem dělala ty těsta jako Ty, najednou. dnes to dělám jedno - udělám těsto, nechám přes noc, další den upeču jen jedno. Případně zadělám na další těsto. Tímto způsobem jsem letos spáchala 9 druhů, máme toho více, než dost, asi příště zmenším dávky. .-) Fialku bych přesadila, taky mi to někdy dělala. Nebo ji nechat, vzít od ní 2-3 lístečky na zakořenění, dát do vody, ona pustí kořínky, pak zasadit nové. Příjemné vánoce přeji.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...