pátek 8. prosince 2023

Hned je všechno jinak

 Tolik plánů jsem měla na tento týden. Je pátek a nic není splněno. Chtěla jsem dát vnoučkům Mikuláše, osobně popřát neteřince k jednadvacátým narozeninám, zabalit a odeslat vánoční balíček pro mou kamarádku do Berlína a pokračovat v tvorbě háčkovaných dárečků pro má kamarádky k Vánocům. A ani Jitkám jsem nepopřála k svátku. Opravdu hned je všechno jinak. A příčina???

Zcela obyčejná a prozaická. Najednou jsem měla "žiletky" v krku, ale rýma nikde. Takhle netradičně nikdy mé nachlazení nezačínalo. Pojala jsem podezření, které se záhy potvrdilo. Dvě čárky na covidovém testu. Ach jo.....

Samozřejmě, že se brzy přidala i teplota, naštěstí snesitelná, kašel, a i ta rýma, ale co bylo do dnešního poledne nejhorší bylo NECHUTENSTVÍ.

Můj žaludek přijímal jen vodu nebo čaj, na jídlo jsem se nemohla ani podívat. Takže pět dní nedobrovolné hladovky. A nyní jsem jako mucha. Nebylo nic, co by můj žaludek obměkčilo, aby něco přijal. Možná jsem trochu netrpělivá, ale můj první covid byl daleko snesitelnější, než ten nynější. 

Tak snad se už brzy vše k lepšímu obrátí a já stihnu napravit vše zanedbané.

Ale aby to nebylo jen o fňukání, tak to je moje vánoční ramínko na vchodové dveře, které jsem ještě minulý víkend stihla po roce opět znovu obnovit.


Krásný předvánoční čas, prožitý ve ZDRAVÍ, vám přeje

Janka


21 komentářů:

  1. To je hodně nemilé a tak ti přeji,aby jsi byla brzy v pořádku.A práce neuteče a do Vánoc je ještě času.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to máš sice pravdu, že je ještě dosti času. Ale nemůžu jít ven kouknout se na vyzdobené obchody, ještě něco nakoupit a prožít tu neopakovatelnou předvánoční atmosféru.

      Vymazat
  2. Teď je vidět v ulicích hodně lidí s rouškami. Já jsem se nechala očkovat i proti chřipce. Snad se mi ty nemoci vyhnou. Jani, do Vánoc je ještě daleko, ale zdraví je přednější. Hlavně ať se ti vyhnou nějaké zlé následky. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojuji, jak se dá. Nejvíce mě ničí ten strašný dávivý kašel.

      Vymazat
  3. Hani,tak to je pech
    Přeji brzké uzdravení 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Janko, je mi opravdu líto, že se cítíš špatně. Bohužel je virus skutečně zákeřný a ve vaší situaci je příliš mnoho lidí. Odvaha! Uvidíte, že se do Vánoc vrátíte k dokončení svých projektů, ale teď musíte odpočívat, jak jen to jde. Objetí a přání brzkého uzdravení Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Susanna, už dělám, co můžu a připravuji se na ty krásné svátky!!!

      Vymazat
  5. Ramínko je krásný nápad! ale ten covid - to je mi líto, zrovna v takový čas!
    Brzy se uzdrav! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to není zrovna příjemné,ale do Vánoc budeš určitě fit,opatruj se ,přeji brzké uzdravení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání brzkého uzdravení. Už se pomalu splňuje!!!

      Vymazat
  7. Janko, ramínko je orginální nápad a je moc pěkné. Držím palce, ať je návrat po nemoc do normálu, co nejrychlejší.

    OdpovědětVymazat
  8. Espero que te recuperes pronto y bien. Besos.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji rychlý návrat zdraví. Mně ten prevít dostal před týdnem. Já naopak měla "žravou"))) Měla jsem pořád hlad. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Tetkapernikarka
    Jani, takové “překvapeni” je hned 😟
    Přeji Ti hlavně brzké zotavení.🍀🍀🍀
    Mám to taky už podruhé za sebou a příznaky byly vždy úplně jiné.
    Takže přeji nejen pěkný předvánoční čas, ale hlavně to zdravíčko🍀😊 Alena

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...