neděle 12. listopadu 2023

Setkání už po osmnácté

 Je to vůbec možné??? A čí je to především zásluha???

Tak Renata navrhla termín, Jitka Š. připravila reklamní letáček - pozvánku a Květa, protože má známosti, tak domluvila a zajistila termín v naší oblíbené restauraci u Tondy. Tam už nás dobře znají. A tak jsme se my, stálé a dlouhodobé členky internetového Ženského klubu, mohly sejít. Samozřejmě i hosté byli vítáni.

Všechny jsme byly moc zvědavé, co, kdo nového a pěkného ze svého tvoření přiveze. A protože se pomalu blíží Vánoce, tak naše výrobky byly zaměřené především na vánoční čas - vánoční dekorace, malé dárečky, hračky a ozdoby na stromeček.


Tak, a to už jsme my. Stálá a nerozlučná parta. 

RenataJitka Š., Alena, Maruška, Jitka K., Graža, Květa, Janka a Hela.

A co bylo na naší výstavce k vidění a zároveň i prodeji? Myslím, že byly zastoupeny snad všechny nejoblíbenější techniky ručního tvoření - háčkování, pletení, vyšívání, frivolitky, korálkování, tvoření z provázků, quilling, pletení z papírových ruliček, šití, drhání....

A nyní malá ukázka našeho tvoření.




















Tak to je opravdu jen zlomek z toho, co zde bylo vystaveno.
Samozřejmě, že k nezapomenutelné tradici našich setkání patří i výměna dárečků.




A myslím, že za všechny nejlépe zhodnotila naše setkání následujícími slovy Jitka K.

Děvčata, setkání opět super, budeme mít na co vzpomínat až do jarního setkání. Všechny jste šikulky a ti, kteří naši výstavu nenavštívili můžou jen litovat. Tolik krásných dekorací, korálků, postaviček a dalších výrobků vytvořených šikovnými ručičkami našich členek a vystavených na jednom místě nikde jinde neuvidí. Děkuji Vám za krásné odpoledne .

A ještě P.S.
Tak nějak jsem měla napsaný článeček na blog už hned v sobotu po setkání. Jenže moje šikovná ručička něco zmáčkla a článek i s fotečkama byl "fuč" a nešel vrátit. Ha, ha, ha......
Takže až mě přešel vztek a smutek, tak jsem se do toho dala podruhé.
 Tak jsem šikovná při práci s PC!!!!!










11 komentářů:

  1. Ahoj Janko, tato setkání milých přátel, které spojuje stejná vášeň pro krásné ruční tvoření, jsou vzrušující. Gratulujeme k artefaktům zobrazeným na fotografii. I já jsem "pravěk" a často se s IT hádám a působím škody! Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Setkání se opravdu povedlo. A PC? Ten mi někdy dává pořádně zabrat.

      Vymazat
  2. To je velká krása. Obdivuji ty šikovné ručičky. Ať se stále daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Chce to přijet a vidět na vlastní oči.

      Vymazat
  3. Jani ,setkání jste si užili . Měly jste sebou přenádherné tvořeníčko, nevím co bych vychválila dřív , vše je suprové !!! Já na setkání bohužel zapomněla, mohla jsem se vidět aspoň na chvilku s Květuškou a pozdravit se s ostatními členkami. No tak snad příště se to podaří.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věcičky jste měly, krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, díky za pochvalu. Ale rády bychom obdivovaly i to tvoje jedinečné tvoření. Repechy byly už móóóc dávno.

      Vymazat
    2. Já už nic netvořím, a když tak spíš fotky. Protože jsem se dozvěděla až na poslední chvíli že máme slet dandíkářů tak bych bývala dělala něco pro ně, ale neměla jsem stuhy, ty si objednávám v Anglii a už bych to prostě nestihla. Tak uvidím, možná si je objednám během roku abych měla na příští setkání.

      Vymazat
  5. Todo me gusta, son preciosas. Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se naše tvořeníčko líbí.

      Vymazat
  6. Tetkapernikarka
    Dekuji, že jsem takto mohla do Kojetína nahlídnout 😊👍
    Všechny, výrobky jsou moc pěkné a vy všechny taky moc šikovně👍
    Věřím, že bylo setkání příjemné a fajn😊👍🍀 Alena

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...