neděle 19. listopadu 2023

Opět ti andělíčci

 Už je to týden a já mám stále v hlavě vzpomínky na krásné a povedené setkání, nás tvořilek, v Kojetíně. Opravdu jsme si to všechny užily. Popovídaly jsme si, měly jsme radost, že jsme se opět po půl roce setkaly, vyměnily jsme si dárečky, něco dobrého jsme snědly a vypily a také něco prodaly.

Z mých výtvorů se nejvíce líbili tito andělíčci.


 Uháčkovat je, to  není nic složitého, ale musíte k tomu zakoupit několik komponentů.
Hlavičky, zvonečky, andělské vlasy, hvězdičky a chlupatý drát.


 Také něco na naškrobení do patřičného tvaru.


A pak vzít tavnou pistolku a vše zkompletovat.



Ale výsledek myslím stojí za to.


Všichni andělíčci mě opustili. Domů jsem si nevezla ani jednoho.
Tak, ať dělají parádu v novém bydlišti.



20 komentářů:

  1. To je nádhera!!!! Jsi moc šikovná. Ani se nedivím, že ti žádný nezůstal.

    OdpovědětVymazat
  2. Hned ten první se mi moc líbí! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi šikovná. Určitě budou dělat radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Janko jsou krásní, andělů není nikdy dost ! Jsi šikulka. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ti jsou opravdu nádherní. Ani nevím, který se mi líbí nejvíc. Myslím, že všichni.

    OdpovědětVymazat
  6. Tetkapernikarka
    Andílci jsou nádherný, Jani 👍👍😊🍀
    Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Ale jak moc miluji tyto andílky, Janko, a pomysli, jak je milé je poznat v domovech svých drahých přátel k blížícím se Vánocům: krásný dárek, opravdu!
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  8. Andílci jsou u Tebe vždy velmi povedení. Není divu, že Ti žádný doma nezůstane. Kde kupuješ ty veselé hlavičky. Ještě jsem na ně nikde nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, hlavičky kupuji u nás v PV ve švadlence /Hravé šití/, a nebo ve výtvarných potřebách.

      Vymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...