neděle 29. října 2023

Dnešní menu

 Nečekejte nic mimořádného a exotického či složitého. Klasický oběd, který máme moc rádi a navíc je jednoduchý.

Tak tedy - zvu vás na polévku z kuřecích skeletů s kuřecím masíčkem, mrkvičkou a vaječných noků. Byla tak horká a mocně se z ní kouřilo, až mi pára zamlžila objektiv.


Jako hlavní jídlo byly kotlety na zelenině, ochucené částečně i sazovickou klobáskou a k tomu naše malé brambůrky. Letos těch malých "prcků" máme nějak moc, a tak musím škrabat, až mně chytá do rukou křeč.

Ke kávičce, nebo jen tak, byla upečena jablíčková bábovka.


Jablíček letos moc nebylo a ty poslední, co zůstaly na stromě, tak ty jsme museli otřepat, protože nebyly na uskladnění, protože skoro každé jablíčko byla napíchnuté od vos nebo jiných hmyzáčků.


A tak šup s nimi do horkovzdušného hrnce /sušičku nemáme/ a vznikla další jablíčková mňamka.


A aby to nebylo jen o jídle, tak trochu estetiky.
Moje staronová podzimní výzdoba.


Pěkné podzimní dny přeje
 Janka


12 komentářů:

  1. S jablky jsme dopadly stejně - taky na uskladnění nebylo nic. Takže tento víkend klasický závin...

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaká jablka jsme taky sklidili , ale hodně jich bylo nějak poškozených.
    Uteklo mi několik Tvých příspěvků a mezi nimi i ten o narozeninách Tvého blogu.
    Takže opožděně gratuluji.
    Přeji hezké podzimní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, děkuji za virtuální návštěvu na mém blogu. Jablka jsem taky rychle zpracovávala. Dýně máš parádní a takovou bábovku bych si dala třeba hned)))
    Přeji hezký listopad. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bábovka rychle zmizela. Ona s těmi jablky je taková jemná a není vysušená.

      Vymazat
  4. Ahoj Jani, oběd bych si u Tebe tedy dala... Samé dobroty. Já jezdím na samosběr jablek, mám to kousek a tak taky suším křížaly. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to myslím k nám ještě nedorazilo. Jen samosběr jahod. Ale mně sklizeň z jednoho záhonku plně stačí.

      Vymazat
  5. Jani, i mně by u tebe chutnalo!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Todo me gusta. Feliz tarde de domingo.

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu??? Fakt by ti chutnalo naše menu???

    OdpovědětVymazat

Tvořivá knihovna

Že nevíte o co jde? Hned vysvětlím. To je tzv. výtvarná dílna, kterou organizuje Městská knihovna a je určena především seniorům, tedy přesn...