úterý 16. května 2023

Fotoúlovky

 Nemám žádný dokonalý foťák a ani mobil, jen malý automat - foťáček. Přesto ráda fotím především kytičky a mé tvořeníčko. Samozřejmě také to, co se děje na akcích, které navštívím, vnoučky a přátele. Občas se mi podaří zachytit i něco zajímavého. Chce to jen se pozorně kolem sebe dívat, což já někdy neumím. Většinou jsem své fotky posílala  na Klub blogerů do rubriky fotoúlovky, ale tentokrát jsem tam moje dubnové fotečky nenašla. Kde se stala chyba netuším. A tak vám je představím na svém blogu.


 Určitě nezahynu.


Já to zde hlídám a mám to pod kontrolou.


K rybníku patří stylová lavička.


Je nachystáno, je nalito.


Více se nepřibližuj!!!


I takové může být srdce z lásky.

Třeba vás některá fotečka oslovila.
Prosím o váš názor!
Potěšilo by mě to!! 
Děkuji!!!








16 komentářů:

  1. Ahoj Janko, tvoje fotky jsou speciální! Zvlášť mě zarazila fotka s lavičkou před jezerem. Opravdu velmi působivé. Nemám váš e-mail, tak vám tady říkám, že moje marmeláda není žlutohnědá, ale chutná a modrý ptáček je sýkorka koňadra. Dobrou noc Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Susanna, moc děkuji za vysvětlení a zároveň děkuji za pochvalu fotek.

      Vymazat
  2. Jani to jsou moc hezké fotoúlovky. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotečky,takové něžné,přeji pěkné dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evy, děkuji a užívej konečně krásných skoro letních dnů.

      Vymazat
  4. tetkapernikarka
    Jani, všechny fotky jsou moc hezké. Pařez i s popiskem u mě vede, foto s lavičkou nápadité.
    Posílám pozdravy a přeji pěkné, momentálně asi všude, mokré dny :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, je kolem nás spousta zajímavých věcí. Jen je vidět....

      Vymazat
  5. Jani, hezké fotky. Mně se nejvíc líbí ta první s pařezem - asi proto, že pařezy taky ráda fotím.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Todas son bonitas, pero la del tronco del árbol es mí favorita.Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor. Takže pařez jednoznačně vede.

      Vymazat
  7. Hned ta první je hodně dobrá. A pak ta s šampaňským ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za názor odborníka. Šampáňo bylo dobré,. hned bych si opět dala!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ano,i já přidám hlas.První fotka s pařezem se mi moc líbí.Je to i taková alegorie-na starém pařezu nový život.
    Přeji krásný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  10. No a mě zaujal ten zvláštní dar pro Janu. Opravdu neobvyklý.

    OdpovědětVymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...