úterý 21. února 2023

Mystery šití

 Než přijde opravdové jaro, a s ním i spousta práce na zahrádce, tak je tato doba pro mě dobou "otevírání" skříní a dělání pořádku. A tak jsem také narazila na svůj jeden zajímavý výrobek. Tvořila jsem ho před osmi lety na výzvu z blogu Světluška 77, kde jsem byla častým návštěvníkem. Světluška svůj projekt nazvala Mystery šití. Šlo o šití konkrétního výrobku, ale vlastně jsme nevěděly o co se jedná.

Realizovaly jsme podle autorčina návodu v časových intervalech jednotlivé kroky našeho šitíčka, které ve výsledku měly dát dohromady konkrétní výrobek. Bylo to velmi napínavé a zajímavé.

Prvním krokem bylo vyšití květiny na určeném místě námi zvolené látky a tudíž procvičení si zadního stehu. Poté následovalo háčkování. A opět mini vyšívání a šití zvláštního tvaru jakési kapsy s ozdobou.

A zdobení filcové látky malými obdélníčky.



Pak přišel na řadu patchworkový díl. To jsem se zapotila.

A první kompletace ušitého. Připadalo mi to jako obal na knížku.

Naučila jsem se i vyšívání pomocí stuhy.


 Čtyři měsíce tvoření konečně dospěly do finále.
A dílko je hotovo....



Jehelníček......








17 komentářů:

  1. To je krásné. To muselo být napínavé - zkoušet si různé techniky - a mít vyhotovenou pak takovou praktickou věc. Moc hezké. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný jahelníček! ☺ Moc se povedl! Krásné dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  3. Krásný jehelníček.Když ho vidím mám chuť šít.Kdysi bylo šití můj největší koníček.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, když dříve nic nebylo, tak se šilo a šilo. Jsem samouk, ale naučila jsem se to. A potom šila šaty a oblečení dceři do tanečních, na maturitu i promoci a stejně tak i sobě. Dnes už se to nevyplatí.

      Vymazat
  4. Muy bonitos, me encantan. Besos.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani a krásný je ! Bezva projekt, pozdravuje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned bych se dala do dalšího tajemného projektu.

      Vymazat
  6. Milá Janko, velmi propracovaná práce, plná detailů, ale výsledkem je dokonalý držák jehel a šicí doplňky: krásné a užitečné.
    Srdečný pozdrav ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  7. Výsledek tajemného šití je perfektní. Pohledný i praktický.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já mám ráda, když něco tvořím, tak aby to nebylo jen na okrasu, ale alespoň trochu užitečné a praktické.

      Vymazat
  8. Jsi šikovná. Povedlo se na výbornou

    OdpovědětVymazat

Velikonoční přání

 Přeji krásné Velikonoce plné pohody a dobré nálady  a jarního sluníčka.