pondělí 7. listopadu 2022

První letošní

 I když stále bojujeme se záplavou jablek, moštováním, zazimováním zahrady, změna času přispěla k tomu, že je brzy tma a nastal čas pro mé tvořeníčko. Na TV se nedívám, a nebo jen sporadicky, a tak vezmu háček a tvořím.

Ne, že bych neměla dostatek ozdob na stromeček, to mám. Ale určitě tyto vločky někomu podaruji.

A ráda zkouším ty vzory, které jsem ještě neháčkovala.


Po vločkách přišly na řadu zvonečky.
 Ty háčkuji moc ráda. Je to jednoduché, rychle to přibývá a výsledek je brzy vidět.


Snažím se, aby každý byl úplně jiný, než ty předcházející.


Moc se mně líbí i tyto ploché zvonečky.


Ono se to nezdá, ale do Vánoc zase tak moc času už nezbývá.


20 komentářů:

  1. Moc hezké tvoření,ty ploché zvonečky jsou nádherné 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  2. Hezky si háčkuješ !!! Taky uháčkuji kamarádce pár ozdůbek. A souhlasím - ono to tak utíká, že než se nadějeme, Vánoce budou tady. Člověku se to ani věřit nechce.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A brzy začnou předvánoční prodejní výstavy, tak musím být připravená.

      Vymazat
  3. Prekrásne tvoreníčko! Prajem krásne dni!
    Paaa

    OdpovědětVymazat
  4. Bellissimi onamenti per l'albero!Ciao

    OdpovědětVymazat
  5. Son preciosos. Yo tengo varios que me regaló una amiga. Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Na stromečku se pěkně vyjímají.

      Vymazat
  6. Janko, také jsem kdysi háčkovala zvonečky, vzory jsem si vymýšlela, ale u těch zvonků to není až tak složité. Hodně se mi líbí vločky, že bych vyzkoušela? Pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně vyzkoušej!! Je to jednoduché a hlavně brzy hotové.

      Vymazat
  7. Jani, moc pěkné. Nejvyšší čas na vánoční tvoření. Za chvíli je půl listopadu pryč. Také jsem začala.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, háčkované ozdoby jsou moc hezké, něžné. Povedly se Ti ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Piękne ozdoby świąteczne. Śnieżynki, dzwoneczki, wszystkie takie dopracowane :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...