neděle 13. listopadu 2022

Háčkovaný polštář

Už od konce prázdnin jsem přemýšlela, co vytvořím kamarádce k jejím významným kulatým narozeninám. Nechtěla jsem nic kupovat, chtěla jsem, aby to bylo něco mnou vytvořené. Aby to nebylo jen na ozdobu, ale i účelné. Vím, že hodně času tráví na chatě u lesa, a tak by to mohlo být něco, co by se tam hodilo. Tak třeba polštář. Ale jak provedený? Samozřejmě háčkovaný. A tak jsem poprvé vyzkoušela uháčkovat čtverečky a poté dát vše pěkně dohromady.

A tak jsem háčkovala a háčkovala. Bylo to stále dokola, takže to šlo. Spodní stranu polštáře jsem chtěla mít jen látkovou. 


K tomu mně posloužilo šedé pláténko, které jsem k vrchní části přišila.


Dárek už je u své majitelky a myslím, že se jí líbí.


A nyní opět zpět k vánočnímu tvoření.
Čas letí!!!!


27 komentářů:

  1. Jani, ten se ti opravdu povedl. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, babiččiny čtverce háčkuju moc ráda, taky mám z nich teď něco rozděláno. Polštářek je hezký, určitě kamarádku potěšil ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Dnes jsem se dozvěděla, že ho má na sedačce v obýváku. Tak mám radost.

      Vymazat
  3. Molto bello,sarà piaciuto senz'altro alla tua amica.Ciao

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený polštářek. Je zcela jasné, že radost udělal.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych vyzkoušet ještě podobný. Čtverečky se mně nějak zalíbily. Ale nyní jsou na programu Vánoce.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Od tebe si toho zvláště vážím.

      Vymazat
  6. Polštářek se povedl, udělá parádu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc se Ti povedl a ty krásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  8. tetkapernikarka

    Jani, povedl se Ti krásný a i praktický dárek.
    Posílám pozdravy :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  9. Hai fatto proprio un regalo bellissimo alla tua amica. Prezioso perché fatto con il cuore

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu. Dal mi docela hodně práce, ale dělala jsem ho pro svou kamarádku moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...