sobota 8. října 2022

Jedenáct let

Když se řekne jedenáct, tak mi okamžitě v hlavě naskočí melodická písnička mého dětství a mládí, kterou tehdy zpíval velmi populární a oblíbený zpěvák Milan Chladil - "Je nás jedenáct, nejsem sám.... "

A první verš této písně, ve vztahu k mému blogu, vyjadřuje vše. Před jedenácti lety jsem začínala. Nejdříve to byl Ženský klub, kam jsem nakukovala a inspirovala se. Posílala příspěvky toho, co jsem vytvořila. A díky Jitce, která mi moc pomohla se založením vlastního blogu, jsem tu už jedenáct let. Někteří, kteří se mnou začínali, vytrvali, některé odvál čas a nebo se na mě dívají z obláčku.

Druhou velkou múzou mého blogu se stala Renatka - Chudobka. Bylo to v době, kdy skočil svoji činnost blog.cz. Co teď??? Sama jsem nebyla schopna svůj blog zachovat, a tak to byla ona, která mi ho přenesla do nové podoby blogspotu. Také jí patří obrovský DÍK.


Takže nejsem sama
Velký dík vám všem, kteří ke mně alespoň nakouknete. Moc mě to potěší. A já zase přijdu na návštěvu k vám. Díky Ženskému klubu se s mnohými z vás pravidelně setkáváme a máme si vždy co říci. Moc mě mrzí, že nyní došlo k jeho stagnaci. Třeba je to jen dočasné.



Přeji vám všem, návštěvníkům mého blogu, hodně zdraví, štěstí, elánu a inspirace do dalšího blogování. A kytička jedenácti růží je určena vám.
Mám vás ráda!!!
Jste moje blogová rodina.







22 komentářů:

  1. Moc blahopřeji k jedenáctiletému výročí. Ráda k Tobě nakukuji. Svět blogů mne prostě baví.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přání a jsem moc ráda, že chodíš ke mně na návštěvu. Jsi stále vítaná!!!

      Vymazat
  2. Blahopřeji,tak to jsme na tom úplně stejně,začínala jsem taky na blog.cz v roce 2011.Škoda ,že po přenesení blogu sem,pak zmizely všechny fotky.Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty fotečky mě také moc mrzí, protože mé články jsou založené na foto dokumentaci. Něco se mi podařilo doplnit, ale byla to strašně zdlouhavá práce, a tak jsem toho nechala.

      Vymazat
  3. Gratuluji a přeju ti ještě 10 let a bude to oko bere. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k 11. výročí. Do světa blogů jsem se ponořila zhruba ve stejné době, i když aktivně budu blogovat 2 roky. Přeji, aby Tě blogový svět bavil dál. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já vím, že už nakukuješ delší dobu. Ale tvůj blog je moc zajímavý, pestrý a poučný.

      Vymazat
  5. Janko, moc gratuluji k výročí blogu,ráda tvůj blog navštěvuji. Úplně jsem zazdila výročí svého blogu,neuvěřitelných třináct let v září.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, ještě o dva roky více než já jsi ve světě blogování. Tak to musíš hned napravit. Třináctka je jedinečné číslo.

      Vymazat
  6. Jani, obrovská gratulace ke krásnému výročí. Tak ať máš stále hodně inspirace k blogování. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Máš pravdu, někdy ta inspirace chybí. Nechci se opakovat. Ale alespoň mě to nutí přemýšlet a neustrnout.

      Vymazat
  7. Janko, tak to už je opravdu parádní výročí. Přeji tobě i blogu další spoustu spokojených návštěvníků a hodně nápadů do další jedenáctky. Zdravím, pá 💐

    OdpovědětVymazat
  8. To je už pěkná řádka let, tak gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš??? Mně to ani tak nepřipadá. Zkrátka, můj blog žije zároveň se mnou.

      Vymazat
  9. Jani, už jsem Ti sem komentář psala a je fuč, není tu. Tak znovu - gratuluji k narozkám blogu, přeju ať Tě to stále baví a máš z blogu radost ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu?? Tak to mě moc mrzí. Ale ty jsi to výborně napravila a mě potěšila.

      Vymazat
  10. Moc blahopřeju ke krásné 11. Je za tím spousta práce. Tak ať tě to baví jako dosud. Ať máš pořád hodně zajímavých nápadů. Ráda k tobě chodím nakukovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, moc děkuji. Vždyť to je i tvá velká zásluha, že tento blog funguje.

      Vymazat
  11. Tanti complimenti per gli 11 anni del tuo blog.

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...