úterý 27. září 2022

Jen tak si fotím aneb ....

....fotoúlovky. 

Snažím se dívat kolem sebe a registrovat to, co mnohým uniká. Ale vždy mně to také nejde. Není nálada, chuť a ta správná konstelace. A také vždy nemám sebou můj malý foťáček. 

Dnes jsem potřebovala mrkev do polévky. Není nic jednoduššího, než zajít do naší zahrádky a mrkvičku vyrýpnout ze záhonku. Pěkně čerstvou. A tahle na mě vykoukla....


Minulý týden při procházce v lese jsem narazila na takovýto zajímavý strom.
 Co všechno ty lidi nenapadne....


Tak si tam spokojeně seděl. 
Za ohradou. 
Ale myslím, že kdyby vyrazil, tak by hned bylo po ohradě i po nás přihlížejících.


Před dovolenou. 
Nikam nepojedeš. Nikam tě nepustím. Kdo se bude o nás starat?


Sice nééé na topole, ale nad jezerem /požární nádrží/ seděl vodník celou věčnost....


Jsem já to ale krásný a zajímavý kamínek, žeee!!!
 To čučíš, žeee???


Raději dále nechoď, pokud je ti život drahý.
Následuje louka, sice ohrazená, ale plná divokého dobytka.


A nyní je na vás, kterou fotku si vyberete jako zajímavou a něco říkající.....











11 komentářů:

  1. Son todas muy buenas, pero me quedo con la zanahoria. Besos.

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkev a křížek jsou povedený. Také si ráda fotím takové zajímavosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to jen se dívat pozorně kolem sebe a mít foťáček po ruce. Mobilem nefotím ráda.

      Vymazat
  3. Každá fotka je něčím zajímavá, kočka na kufru mi něco připomíná. Když balím tašky na chatu, Barunka je také hlídá. Asi má strach, abychom ji nenechali doma 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá nová krabička či moje odložená taška je její.

      Vymazat
  4. Jani, hezké záběry. Vybrala jsem si zamilované mrkve :o). Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky.Toho býka bych se bála i vyfotit ☻
    Přeji pěkné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kamínek, ten je boží Jani. A ten vodník, není z Bílovic? Jo a ten býk, to je teda macek...

    OdpovědětVymazat
  7. Kamínek je z Domamyslic a vodník sedí nad rybníkem v Alojzově.

    OdpovědětVymazat

Voňavá maličkost

 Mám hodně kamarádek a přátel, a tak chci vždy čas od času je potěšit malým dárečkem. K narozeninám, k svátku a nebo jen tak pro radost. Nic...