neděle 10. dubna 2022

Vajíčko v košíčku

 Každý rok přemýšlím, jakou dekoraci na Velikonoce bych vymyslela, abych se stále neopakovala. Sice nejraději háčkuji vajíčka. Kamarádky mě zásobují výfuky, ale za ta léta jsou už háčkovaná vajíčka okoukaná. Moc ráda také dělám artyčok ze stužek. Ale letos jsem se opět vrátila k polystyrénovým vajíčkům a provázkům.


Malá obměna je v tom, že jsou vložena do košíku.


Je to jednoduché tvoření. 
Stačí polystyrénové vajíčko a oboustranná lepicí páska a nějaká světlá příze.


Dále silnější provázek na košíček.


Mašličky a něco na ozdobení. 


Mohla jsem si také zopakovat a procvičit drhání, protože spodek košíku je vytvořen krouceným plochým uzlem a zakončení košíku klasickým dvojitým uzlem.



Bylo to fajn tvořeníčko.



23 komentářů:

  1. Дорогая Яна! Как у вас красиво! Уже надо готовиться к Пасхе!

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný nápad, já letos vůbec nestíhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nééé. Tolik věcí jsem nestihla. Ale to přece vůbec nevadí.

      Vymazat
  3. Jani roztomilé tvoření, může být hezkým dárečkem. Měj se hezky. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Však jsem všechna vajíčka rozdala.

      Vymazat
  4. Janko, pěkně sis pohrála. Jednoduché a pěkné a zase něco nového. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky obdivuji ty Tvoje bezva nápady, líbí se mi vajíčko v košíčku...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, skvělý nápad. Máš pravdu, že háčkovaných vajíček má už každý dost a dost, ale tenhle nápad se mi líbí. Měj se hezky 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když já ta klasická vajíčka tak strašně ráda háčkuji. Ale najdou se ještě tací, co toto tvoření vůbec neznají.

      Vymazat
  7. Jani, moc pěkná práce, vajíčka v košíku vypadají hezky. A já si myslím, že háčkovaná vajíčka se nikdy neomrzi��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Já je háčkuji moc ráda a asi tak brzy nepřestanu. Stále se někdo najde, kdo je ještě doma nemá.

      Vymazat
  8. Přiznám se, že používám velikonoční dekorace, které jsem udělala kdysi a nové už nedělám - asi jsem líná. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu moc pěkné tyto Vaše kraslice, milá Janko.
    S pozdravem a přáním veselých Velikonoc
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  10. Letos jsem měla loňskou výzdobu. Doplnila jsem ji jen o čerstvá vajíčka.
    Ty to máš mic hezké

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...