středa 6. dubna 2022

Jarní Kojetín

V sobotu 2. dubna se konalo v Kojetíně setkání členek internetového Ženského klubu .


Sešly jsme se už po patnácté. Je to vůbec možné???

A kolik nás bylo? Tak akorát, aby nám stačily přichystané stoly, které jsme hned po příchodu do restaurace, a pro nás vymezeného prostoru, zaplnily svými výrobky.


Sice nám moc chyběla Jitka K., Maryška, Julča, Staňa a další pravidelné účastnice našich setkání.
 Jenže nemoci zkrátka neporučíš!!!
Zato naši dámskou společnost tvořilek tentokrát překvapivě poprvé doplnil i jeden muž.
A především svými výrobky přímo okouzlil.
Škoda, že počasí nebylo jarní, které by vybízelo k procházkám a posezení venku a tudíž i možného občerstvení ve "výletní restauraci", a tomu také odpovídalo množství návštěvníků naší prodejní výstavy.
Ale což. Naše akce není o prodeji, ale především o setkání stejně smýšlejících lidí, které baví ruční práce a rády obdivují i tvorbu druhých a nechávají se jí inspirovat.

Co tedy bylo k vidění.......
Hned u vchodu zaplnily celý stůl krásné háčkované Gražiny postavičky. Ta je má vychytané do nejmenšího detailu. Jen malá ukázka.




O kousek dále představila své tvoření Renata. 
Stejně kouzelné háčkované postavičky a něco z velikonočního tvoření.



A v háčkování šátků nemá zatím konkurenci.


Mistrné kousky v paličkování předvedla. Jitka Š. 
Kromě Julči, která bohužel nedorazila, nemá v našem klubu konkurenci.


Radost, především dětem, udělala tentokrát Květa
krásnými vlastnoručně malovanými kamínky.


Velkým překvapením byl pro mě Květin syn Martin.
 Zavítal mezi nás tvořilky poprvé, a přímo oslnil svými precizními filigránskými výrobky.



Vše měl  propracované do nejmenšího detailu. Úhledně zabalené, s popisem a označením.
Dlouho jsem si jeho výrobky prohlížela a nechtělo se mi věřit, že tu krásu stvořili mužské ruce. 

Mirka dovezla také spoustu krásně háčkovaných drobností,
 a zvlášť žádané jsou její lapače snů.

Alenka, dalo by se říci nová členka našeho ŽK, je mistryně v tvoření z korálků. Její doménou jsou náramky, náušnice, medailonky, náhrdelníky.


Marie ukázala, co tvoří ona sama a její kamarádky.


A já? Janka, To je jako vždy všehochuť.


Něco z háčkování, artyčoku, provázků, pletení z ruliček a korálků.
To je jen malá ukázko toho, co zde bylo tentokrát k vidění.
Moc děkuji Květě, která vždy ochotně zařídí rezervaci místnosti a Jitce Š. , která se ujme organizace.
A také těm, od kterých jsem dostala malé dárečky, což už se stalo stálou tradicí.


Tak to byl náš jarní Kojetín.






26 komentářů:

  1. ahojte holky z klubu,chtěla jsem Vás ZASE přepadnout,ale byla jsem v nemocnici..tak třeba příště.
    PS:výrobky opět nádhernééé!!Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc mrzí. Příště to určitě vyjde!!!

      Vymazat
  2. Очень красиво, Яна! Очень люблю вязаных кукол! Куклы, сделанные своими руками, очень красивые!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu nádhera! No, musím ještě trénovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíme všechny, protože každá z nás umí něco jiného.

      Vymazat
  4. Zas vychytané do nejmenších detailů! Moc pěkné. A tedy ty Martinovi věci, klobouk dolů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, škoda, že už za námi nejezdíš. Vždycky jsi přivezla něco nového a originálního.

      Vymazat
    2. Pro mě je to bez auta jinou dopravou hodně složité.... a jelikož autem nejezdím, a muže bych na něco takového v životě nepřemluvila, holt se musím jen takhle na dálku podívat....

      Vymazat
  5. Me encantó todo, se ve precioso. Besos.

    OdpovědětVymazat
  6. Jarní setkání šikovných ručiček, je vidět, že se výstava vydařila. Určitě bych si nějaké dárečky vybrala, jste holky moc šikovné. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc vám to všem sluší. Tvořeníčko, je nádherné !!! Bohužel jsem si setkání zapomněla poznačit a tak mi uteklo. Loni jsem se na chvilku stavila za Květuškou a velmi se mi tam líbilo.
    Skládám vám všem poklonu za tvořeníčko.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Klobouk dolů, nádherné tvoření. Všem 1***.🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné výrobky.Jste opravdu moc šikovné.
    Přeji vám další nádherné setkání a výstavu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je, že nás to všechny baví a dělá radost.

      Vymazat
  10. Jani, to jsou všechno moc hezké věci ! Opravdu jsem nadšená, jak jste šikovné ! Všechny ! Pozdrav všem. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je to, že to vyrábíme s radostí, protože nás to baví.

      Vymazat
  11. Jani, krásně jsi setkání zdokumentovala. Jsem ráda, že se můžeme setkávat aspoň dvakrát do roka, že máme stále co vystavovat, že nás to baví a že máme dost elánu a nápadů na tvoření. Já jsem se letos moc nevyznamenala, tak to snad trochu zachránil Martin, já se napříště polepším...

    OdpovědětVymazat
  12. Takéto stretnutia musia byť super, aj obohacujúce. Urobili ste toho spolu veľmi veľa potešenia pre oči i dušu.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  13. Bylo to bezva setkání. Ještě se usmívám, jak rychle dokázala Gražka prodat své vyrobky. I toho obrovského zajice. Bylo mi tam moc fajn. Už teď se těším na další setkání

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...