čtvrtek 3. února 2022

Mezidobí

 Vánoce jsou už dávno v nenávratnu a jaro? Zatím nepřichází.....Večery jsou stále dlouhé, brzy je tma a nevlídno, takže je ideální čas na tvoření. Ale co tvořit, co vyzkoušet, aby to k něčemu bylo a nejen do "skříně"? Velikonoce jsou letos až v půlce dubna, a tak si říkám, že mám ještě na vajíčka, zajíčky a kuřátka čas.


 A tak nastoupily polystyrénová srdíčka, stužky, špendlíky a vyzkoušela jsem,
 jestli jsem tento způsob tvoření nezapomněla.


Artyčok neboli falešný patchwork mám moc ráda.
 Sice vyžaduje přesnost a preciznost, ale to mě právě baví.


Stuhy a špendlíky mám nakoupené, takže proč je nevyužít.


A ve skříni dlouho srdíčka nepobudou.


Jedno potěšilo kamarádku k jejím narozeninám, druhé bylo jako poděkování za krásný koncert naší známé operní pěvkyni, další šlo k velmi milé zdravotní sestřičce po lékařském vyšetření.....

Tak snad udělají radost.
Proto byla také tvořena.











18 komentářů:

  1. Ahoj Jani, srdíčka máš hezoučká, jako dárek ideální. Skládaný patchwork jsem taky dělala, hlavně vajíčka. Než jsem přešla na šitý. Měj se hezky ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova. Také jsem zkoušela i vpichovaný patchwork. Ten šitý, ten ještě neumím.

      Vymazat
  2. Piękne serduszkowe zawieszki. Idealne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásná srdíčka. Takový dárek vždycky potěší. Loni jsem zkoušela patchworkové kouličky na Vánoce. Několik let předtím i vajíčka na Velikonoce a ty si vždycky odnesl bratr. Tak bych zase nějaká mohla udělat.
    Měj hezké, tvořivé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se chystám, že opět letos udělám i nějaká patchworková vajíčka. Ale chce to více času a soustředění. Ta háčkovaná jsou pro mě jednodušší.

      Vymazat
  4. Jani, srdíčka jsou moc hezká a určitě dělají dárkyním velkou radost. Na tohle tvoření bych si netroufla, právě ta trpělivost a preciznost mi chybí. Měj se moc fajn, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě troufla. Chce to trochu cviku a zkušenosti a potom to jde snadno.

      Vymazat
  5. Jani, srdíčka jsou krásná a opravdu precizně vyrobená.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, precizní... to bych asi neuměla, být tak přesná a pečlivá.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale určitě uměla. Není to zase až tak složité!!!

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...