úterý 5. října 2021

Stále kamínkuji

 A stále mě to moc baví. Je to pro mě taková oddechovka. Každý týden chodíme se skupinou prima "děvčat" na krátké výšlapy, a tak mám možnost kamínky různě umísťovat. A o jejich přísun nemám také nouzi, protože naším městečkem teče malá říčka, která je kamínků plná.


Nejsem žádný kreslíř a malíř a podle toho mé kamínky také vypadají.
Většinou inspiraci nacházím na internetu v "kamínkových" skupinách.


 Nejdříve mě moc mrzelo, že jsem neměla vůbec žádnou odezvu na to, kdo a kde můj kamínek našel. Ale situace se po čase změnila a mé kamínky ti, co je nalezli, sdíleli.
Doputovali dokonce od nás z Moravy až do Brandýsa nad Labem.

  
Kamínek z říčky pěkně omyji, usuším a potom nastříkám sprejem bílou barvou z obou stran. A následuje vymýšlení kresbičky. Někdy se nechám ovlivnit i tvarem kamínku.


 Takových kamínků už ode mě odešlo do světa více než dvě stovky. Nejdříve jsem si je poctivě zapisovala a fotila, ale poté jsem na to nějak pozapomněla.


Doufám, že někomu udělají radost, i když jejich nález nezveřejní.
 A mně zase dělá radost je malovat a roznášet.


Samozřejmě, že jsem také už nějaké malované kamínky našla. Vždycky jsem je poctivě zdokumentovala, sdílela na Fb, nechala na místě pro radost ostatním a nebo posunula na jiné místo.


Tak tedy, ať žijí malované kamínky, a ať přinášejí radost jejich tvůrcům, ale i těm, kteří je naleznou!!!!

23 komentářů:

  1. Tvoje kamínky se mi moc líbí, jsou veselé.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké kamínky a hezký koníček:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen tak pro změnu a relaxaci a zvědavost, kam se až kamínek dostane a kdo ho objeví.

      Vymazat
  3. Janko, jů to je kamínků...Malování je relax, taky mě baví. A nápad s kamínky je moc fajn. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Janko, tvoje kamínky jsou pěkné. Také jsem jich pár namalovala, ale žádný umělec fakt nejsem. Našla jsem zatím jenom jeden. Pěkný den 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jich také našla zatím málo. Asi bych se měla více dívat na zem a ne do "oblak".Třeba včera mně přišla zpráva, že byl nalezen a sdílen můj kamínek, který jsem na ono místo uložila už 4.září. Pěkně si tam pobyl.

      Vymazat
  5. Ten vysmátej a s růžovým nosem, ten je boží �� Ale Jani,stejně parádní jsou i ostatní kamínky. Jsi plná jak včelička.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou nádherné Jani, jde ti to skvěle, pokračuj...

    OdpovědětVymazat
  7. Vozíval jsem si rád kamínky, které jsem nasbíral na kamínkových plážích (takže zpravidla v Jugoslávii) něčím mě zaujaly a byly přiměřené velikosti.
    Pod polštářem v měšci mám kamínky a polodrahokamy podle horoskopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také na plážích v Jugoslávii sbírala krásné kamínky. Byly ve tvaru vajíčka a mám je dodnes na psacím stole.

      Vymazat
  8. Tvoje výtvory jsou moc pěkné, ti smajlíci jsou úžasní ♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Se ven muy bonitas las piedras. Besos.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za krásná a milá slova.

    OdpovědětVymazat
  11. Kamínky jsou nádherné ******************tak pokračuj ráda se zase sem podívám přidám si blog jestli to nebude vadit děkuji..

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...