čtvrtek 8. dubna 2021

Jen tak z vycházek

 V rámci udržení alespoň minimální fyzické kondice, vyrážím občas na malé vycházky. Samozřejmě, že ne sama, ale s kamarádkou a nebo s malou skupinkou "chodek". O veškerou mimo domovní aktivitu jsem přišla díky kovidu a stále sedět jen doma, to je pro mě utrpení. Na zahradě se zatím nedá nic moc dělat, a tak mně pohyb hodně chybí. Samozřejmě, že vše se děje v rámci zadaných pravidel a v rámci okresu a naše chození většinou nepřesáhne ve výsledku 10 km.

A tak několik postřehů z mých vycházek.

I tak může skončit vánoční stromeček.

Malovaný kamínek pro štěstí zasazený do kůry stromu. .


Jen malý zlomek louky plné konikleců.

Stále zavřená rozhledna na Kosíři.

Tyto krasavce bylo obtížné z dálky mezi stromy a keři vyfotit.

To volavka pózovala s radostí.


Že by už opravdu?

18 komentářů:

  1. Janko,moc hezké fotografie a procházka.Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výšlapů je opravdu třeba. Svaly atrofují a člověk by pak úplně zakrněl a nedošel na konec zahrady a třeba ani po schodech do sklepa a zpět.

      Vymazat
  2. Všechno se jeví jako vzácnější, když je pro nás uzavřené, je to skutečný dárek!
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Ale už to trvá moc dlouho. Rok života je pro mě už vzácný dar.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky, ještě, že můžeme alespoň po okrese. Snad se to od příštího týdne změní.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí bydlím ve "středu" okresu, takže možnosti procházek jsou a okolí je krásné lesnaté.

      Vymazat
  4. Un bonito paseo, con cosas interesantes para fotografiar. Un beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Procházky to jsou vždycky moc zajímavé. I když se člověk vrací na stejné místo, tak tam najde vždycky něco nového a zajímavého.

      Vymazat
  5. V pátek bude asi u Maříků hodně veselo. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Je to výletní restaurace u malé říčky pěkně v přírodě a dál od civilizace.

      Vymazat
  6. Jani, já jsem ještě neměla na malovaný kamínek štěstí, zato dcera, ta snad najde kamínek vždy, když vyjde ven :-) A taky je i ona sama krásně maluje.
    Koniklece mi teprve začnou kvést, možná teplé počasí teď o víkendu je trošku popostrčí :-) A na to pivko už bysme si taky rádi zašli :-))
    Přeji pěkný a pohodový víkend:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na na kamínek narazila také poprvé a měla jsem velkou radost. Ty koniklece jsou z jedné přírodní rezervace nedaleko od nás. Je to louka, kde svítí sluníčko a jsou vždycky napřed v kvetení než v zahrádkách.

      Vymazat
  7. Jani, na Hloučeli to žije přes celý coronavirus. Je jim úplně jedno, jestli je nebo není zákaz. Mají výdejové okénko a víc nic neřeší. Nejvíc to jede u Šuldy, i přes týden. A navíc u nás, u Penny marketu je z Plumlovské okénko, kde celou dobu dělají denně bramboráky a langoše, punče a svařáky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, já chodím každou středu se skupinkou stejně starých "postižených" a máš pravdu. Běžci, procházky s kočárky a takoví jako my. Máme na trase i slavicí lavičku.Ale to už raději ústně, abych někoho nepohoršila.

      Vymazat
  8. Jani, udělala jsem si s Tebou hezkou procházku. Děkuju Ti za ni. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Anche noi qui cerchiamo di mantenerci attivi, sempre nel limite delle regole COVID.
    Bellissima la tua passeggiata e le tue fotografie.
    Grazie per averle condivise con noi.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...