čtvrtek 25. února 2021

Zima či předjaří ???

 V loňském roce jsem si koupila bílou pletenou čepici, protože bez čepice v zimě nedám ani ránu. Ovšem letos se mi zdála taková moc smutná. Chtělo to nějaké zvýraznění,. a tak jsem sáhla do mého "skladu" přízí a našla zbytek příze, která mi zůstala po pletení svetříků pro vnoučky. Nejdříve jsem si udělala velkou bambuli a poté i kytičku.


A protože mi příze ještě zůstala, přemýšlela jsem, co dále.
 Chtělo by to soupravu - tedy šálu. 
Jenže příze na dlouhou šálu zase tolik nebylo, ale měla jsem vhodný odstín, kterým jsem to doplnila.

 
 A tak mi vznikla docela pěkná kombinace.


Šála je pěkně měkoučká i hřejivá.
 Určitě ji ještě letos vynosím.
I když na naší zahrádce díky příjemnému oteplení dávají některé kytičky o sobě vědět.


 Žluté talovíny, ty jsou vždy první, ještě před sněženkami.


Ale i ty chtějí ven ze zmrzlé země pěkně na jarní sluníčko.


No, a petrklíče, ty kvetou snad celý rok.



21 komentářů:

  1. Jano, bambule i kytička čepici hezky ozdobily a oživily. A šála to hezky doladí.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Momentálně je docela příjemně, ale příští týden bude soupravička určitě potřeba.

      Vymazat
  2. Souprava je v pěkných barvičkách a když ji neunosíš letos, určitě ji využiješ příští zimu. Hezký den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že i když to vypadá jarně, tak paní Zima nás tak rychle a snadno neopustí.

      Vymazat
  3. Jani, já si myslím,že ještě ty uši a hlavu budeme schovávat :-) Takže ještě soupravu užiješ.Modrou mám ráda,za mě se ti povedla na jedničku :-) Kytičky ti krásně vylézají, taky jsem zahrádku dnes obcházela. Jaro už je cítit :-)
    Měj se hezky.Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vzduchu to krásně voní, ale je únor. Přírodu neoblbneme. Ta s námi jen tak laškuje.

      Vymazat
  4. Souprava je super,kytičky nám hlásí jaro �� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  5. Jani, kombinace bílé s tyrkysovou je moc hezká a bambule s kytičkou tu čepici hodně zvedly. 👍👍👍
    Kytičky hlásí, že jaro klepe na dveře.

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně o něčem takovém jsem přemýšlela.Dokonce o stejné barvě.Dcera mě zpražila,že se to na náš věk už nehodí ☻ Kde jsi našla návod na čepici? Šály pletu stejné.
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se☻.Nadchnula jsem se čepicí,až jsem přehlédla,že je kupovaná.

      Vymazat
  7. Máš pěknou soupravičku a bude Ti slušet. První poslíčci jara hned zvednou náladu.Já vyhlížím jestli už něco neleze, ale kdepak, nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u vás to bude trvat trošičku déle. Vždyť jenom na Běláku je to všechno o týden zpožděné.

      Vymazat
  8. Jar sa tlačí aj cez sneh, u nás ešte nie, snáď sa dočkám :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co bychom chtěli, vždyť teprve včera skončil únor.

      Vymazat
  9. Máš krásnou soupravičku.
    Jaro už se blíží, jupí

    OdpovědětVymazat
  10. Myslíš??? Kéž bys měla pravdu.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásní poslové jara, ale ještě šálku a čepici využiješ, kolem 8.3. přichází každoročně sníh. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Háčkované slepičky

Co by to byly za Velikonoce jen s vajíčky a zajíčky. I slepičky nesmí chybět. Sice nemám žádný nový vzor, ale tyto slepičky, do kterých se d...