sobota 20. února 2021

Háčkované kytičky

Mám kamarádky, se kterými občas chodíme ven do přírody na výšlapy. Ty naše vycházky vždy zpestříme nějakou dobrůtkou, kterou některá z nás upeče a přinese.  Já se orientuji spíše  na výsledky mého tvoření a tímto způsobem se snažím kamarádkám v této nelehké době udělat alespoň malou radost. Před Vánocemi to byly háčkované  zvonečky, stromečky a poté ptáčci.

Nyní přišly na řadu jen tak malé obyčejné háčkované  kytičky. 


 Dají se použít jako přívěsky na tašku, na zip od bundy,
 a nebo jen tak někde zavěsit jako malá ozdoba.


Jejich výroba je velmi jednoduchá.
 Jen krátké, dlouhé a nahazované sloupky.


Tak snad udělají radost.






 

24 komentářů:

  1. Musím si jich pár taky vyrobit.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, určitě jimi kamarádky potěšíš. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned si je rozebraly. Nezůstala ani jedna. Ještě musím přiháčkovat.

      Vymazat
  3. Pěkné kytičky, určitě Tvoje kamarádky potěší. A dají se tak zpracovat i zbytky přízí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Mám spoustu zbytků Sněhurky, a tak jsem ji alespoň částečně využila.

      Vymazat
  4. Jani, jsou krásné a kamarádky určitě potěšíš. :o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji moc za pochvalu a přeji pěkný nadcházející týden.

      Vymazat
  5. Questi fiorellini, sono stupendi.
    Sono allegri e super colorati.
    I tuoi amici sono molto fortunati.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí. Kdybych znala tvoji adresu, tak bych ti také uháčkovala a poslala.

      Vymazat
  6. Pekné kvetinky, farebné, veselé...

    OdpovědětVymazat
  7. Kytičky navozují jarní náladu a to je příjemné.
    Hezkou neděli. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by to jaro přebilo to zlé, co nyní u nás převažuje!!!

      Vymazat
  8. Občas si také pár kytiček uháčkuji, hlava alespoň nemyslí na blbou dobu. Moc se ti povedly, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vidím také tak. Člověk neví dne a hodiny a to mně dělá strašně zle.

      Vymazat
  9. Krásne sú a hovoria, že jar sa blíži :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale asi máš pravdu. Na zahrádce začínají kvést žluté talovíny, vykukují první listy sněženek a krokusů

      Vymazat
  10. Jani,takové malé drobnosti vždy potěší a udělají i pěknou ozdobu.Dávám si jednu bílou kytičku vždy na vázičku,na kterou se mi to pěkně hodí.Kytičku jsem dostala, já to moc s háčkem neumím :-) Tvoje jsou navíc pěkně barevné,veselé :-)
    Přeji hodně zdraví a krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě udělají, jsou krásně veselé

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...