čtvrtek 28. ledna 2021

Háčkovaní ptáčci

 Povánoční doba je pro mé tvoření málo inspirativní.

 Do čeho se dát? 

Velikonoce jsou letos až začátkem dubna, takže je poměrně dosti času. Sice už háčkuji svá oblíbená vajíčka, ale jejich množství závisí na počtu výfuků, kterých se mi jaksi nedostává. Chybí mi motivace každoročního jarního setkání nás členek Ženského klubu v Kojetíně. Opět - už potřetí nebude. Sice mám rozdělaný šátek, ale ten vůbec nepřibývá. Udělám dvě dlouhé řady a nic není vidět. Stejně je na tom i zozháčkovaná vesta. Tyto dlouhodobé projekty nemám ráda.

Takže jsem zalovila ve své složce návodů, popisů a schémat a sáhla po nákresu na ptáčka.

 Už jsem ho sice háčkovala, ale moc se mi líbí,

 a tak jsem chtěla vyzkoušet, jestli jsem to nezapomněla.

A nezůstalo jen u jednoho.

Ptáček se dá pověsit do okna, či na větvičku ve váze,

 a nebo k němu přilepit špejli a je z něho zápich do květináče.


Už žádného nemám, všechny tři se mi rozletěli do světa.


A kdyby si někdo chtěl udělat radost, tak zde je popis.....




32 komentářů:

  1. Jani, to je moc krásné a když jich máš víc, na zavěšení, dostala jsem nápad: Víš jak se kdysi dávno zavěšovaly k oknu rybičky na takovém vahadélku, nevím jak se tomu přesně říká, ale bylo jich několik na vlasci a jak foukal větřík, hezky se to rozpohybovalo. Myslím, že to by také šlo s těmi ptáčky. Ten drátek jsme doma tenkrát použili z prskavky, kterou jsme oškrábali. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dobrý nápad. Zatím budou viset u kamarádky jen tak v okně.

      Vymazat
  2. Jani, jsou moc krásní. 👍👍 Já se stále nemůžu k ničemu dokopat. Na jarní únavu je brzo, asi ještě přetrvává zimní lenost. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to sluníčko, teplo, světlo a lepší zprávy z TV a rozhlasu.

      Vymazat
  3. Ptáčkové jsou moc pěkní, také bych něco měla dělat, ale nějak se nemůžu donutit. Snad někdy příště, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já pomalu doplétám větší už docela nudný projekt a tak se těším na tyhle maličkosti. Zrovna ti ptáčci se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vidíš, tak se do nich dej. Je to jednoduché a jde to rychle. Za večer jich několik uděláš.

      Vymazat
  5. Milá Janko, vaše háčkované ptáky jsou nádherné: jak jste dobří!
    Pozdravy z Itálie
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pozdravy z Itálie. Hned bych se tam rozjela. Mám na Itálii jen ty nejlepší vzpomínky.

      Vymazat
  6. Krásní ptáčci. Taky mi, holky, chybíte. Před Velikonocema to asi nepůjde, ale třeba bude líp později...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že se ještě někdy sejdeme??? Začínám být pesimistická....

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  8. Janko, ptáčci se Ti moc povedli. Prosím Tě, kde bych našla návod?
    Přeji hezké dny s háčkem v ruce.

    OdpovědětVymazat
  9. Povánoční doba je mnohdy taková nijaká a člověku se pořádně do ničeho nechce, to znám. Ale ptáčci jsou pěkní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zvlášť, když předpověď budoucích časů je stále pesimistická.

      Vymazat
  10. Pěkní zpěváčci. Taky raději dělám menší věci. Nějak mně chybí trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, ty zase moc ráda tvoříš v kuchyni. Za to máš můj obdiv.

      Vymazat
  11. Ti ptáčci jsou úžasní, opravdu se povedli :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ti jsou krásní, jsi moc šikovná. Máš je i hezky nafocené. :o)
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Nice article guys :)

    have a nice day

    OdpovědětVymazat
  14. Krásní ptáčci, určitě dělají jenom samou radost

    OdpovědětVymazat
  15. Kéž by už přivolali jaro a krásné dny ve zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Vtáčiky sú úžasne, krásne, veľmi sa mi páčia. Bude to krásna jarná dekorácia.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá.  Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí. Zato snědek jsem jedn...