úterý 19. ledna 2021

Háčkované stromečky

 Já vím, že vánoční čas je už nenávratně za námi, ale vzpomínky stále zůstávají. Nějak to všechno strašně rychle uteklo a mně zde zůstávají ještě na ukázku malé háčkované stromečky. Vyráběla jsem je pro mé kamarádky, se kterými chodíme jednou týdně na výšlapy do přírody.


Návod na háčkování jsem si tradičně našla na Pinterestu a je velmi jednoduchý.

 
Spotřeba bavlnky je malá, a tak jsem mohla využít většinu zbytečků příze.


Stromečky jsou už dávno u svých nových majitelů a 
 příští Vánoce snad trochu ozdobí vánoční stromeček.


Na vaši prosbu vkládám návod na háčkování stromečku.




A nyní je už čas myslet s tvořením na Velikonoce. 

Ten čas tak strašně rychle letí.....








25 komentářů:

  1. Mám ráda tyhle maličkosti. Taková jednoduchá krása, co potěší.
    Máš pravdu, letí to neskutečně, pomalu budeme vyhlížet jaro.
    A venku zase sněží... Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dnes bylo u nás skoro jaro. Sníh už není žádný. Ale zima má zase přijít.

      Vymazat
  2. Je zima, napadl sníh, tak co si nepřipomínat tyhle vánoční věci. Jsou krásné a také si myslím, že kdo trochu háčkuje, zvládl by to - já bych si troufla. Ty si s tím vyhraješ a do detailu vyzdobíš. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za milá slova. Já mám ráda tyhle maličkosti. Jsou jednoduché a také brzy hotové. Člověk hned vidí výsledek své práce.

      Vymazat
  3. Dneska tady pomalu jaro máme,prší,do toho sněží,zkrátka apríl jak se patří... Jani jsi šikulka.Musela jsem si tě dát do oblíbených pod čtyřlístek,protože méradosti se ukazovala jiná blogerka Janka,tak nerušit čtyřlístek-prosím...pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc mě těší, že mě máš v oblíbených.

      Vymazat
  4. Jani, stromečky jsou krásné, moc se povedly a určitě potěšily. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Už nemám ani jeden. Ale není problém si uháčkovat stromečky nové.

      Vymazat
  5. Janko, moc pěkné stromečky. Vím, že takové drobnosti hodně potěší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty už myslíš na Velikonoce a já budu škrobit teprve Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Jituš, začala jsem pracovat na mých oblíbených háčkovaných vajíčkách, jenže došly výfuky.

      Vymazat
  7. Krásne vianočné stromčeky a čo na tom, že už nie sú Vianoce. Ja vyšívam vďaka Kasii celoročne aj vianočné motívy :-)
    Bol by návod na stromček? Viem háčkovať základy, ale nikdy som výrobok neuháčkovala... ďakujem.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. To víš, že by byl. Přidám ho do blogu.

      Vymazat
  8. Opravdu, letí to letí, ale stromečky mají své kouzlo i nyní. Jsou moc hezké.
    Jani, přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji.Už háčkuji vajíčka. To je moje oblíbená činnost. Každoročně.

      Vymazat
  9. Utíká to fakt strašně rychle.
    Ty stromečky jsou moc hezké. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, jen taková maličkost. Potřebovala jsem dárečky pro mé kamarádky a času bylo málo. Tak jen taková maličkost pro potěšení.

      Vymazat
  10. Milá Janko, tvoje háčkované stromky jsou tak roztomilé! Chutné, i když Vánoce skončily. Zdravím Susanna

    OdpovědětVymazat
  11. Dear Jana, I like your sweet Christmas trees!

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  13. Stromečky jsou moc pěkné.Jeden čas jsem dostávala Pinterest,ale najednou přestal chodit.Ráda jsem tam brouzdala.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na Pinterestu založenou stránku s nápady a občas tam něco ukládám a také se chodím inspirovat a stále mi nové nápady chodí na mou mejlovou adresu.

      Vymazat

Už to roste

 Máme už takový letitý zvyk, sázet přísady salátků a kedlubnů do foliovníku začátkem dubna. To proto, abychom na prvního máje se mohli radov...