neděle 20. prosince 2020

Vánoční klasika

 Vánoční klasikou jsou pro mě háčkované zvonky.

Já je mám nejraději v tradiční bílé barvě.

Ale na přání rodinné příbuzné jsou i v červené barvě.


Popřípadě v jiných jemných barvách.


Jedna malá slečna bude mít letos stromeček laděný do růžova,
 a tak jsem ji přispěla také něčím.


A vyzkoušela jsem i pro mě nové tvary zvonečků a stromečků.


A tím jsem pro letošní rok s vánočním háčkováním skončila.


17 komentářů:

  1. Ёлочки и колокольчики очень красивые. Спасибо, Яна!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvonečky moc ráda háčkuji.A vůbec všechny vánoční ozdoby.

      Vymazat
  2. Zvonky jsem před nějakým časem háčkovala ve velkém množství.Jsou rychlé a pěkné.
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jsou hned hotové a výsledek je hned vidět.

      Vymazat
  3. Jani, vše je nádherné !!! Určitě velmi potěší. Líbí se mi i v těch jemných barvičkách.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Reny, moc děkuji. Od tebe mě to obzvlášť těší.

      Vymazat
  5. Jani, líbí se mi Tvoje zvonečky ve všech barvách. I ostatní ozdoby se Ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  6. Zvonky jsou pěkné, také jsem je kdysi háčkovala. Jsi pilná jako včelka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moje večerní činnost. Tv většinou nesleduji, a tak se bavím háčkováním.

      Vymazat
  7. Jani, ty jsi šikulka. Zvonečky jsou nádherné, stejně tak i vánoční stromečky.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti moje tvoření líbí.

      Vymazat
  8. Červená a bílá jsou vánoční barvy a zvonečky i ozdoby jsou parádní. Jani, přeji Tobě a Tvé rodině krásné vánoční svátky, pohodu a hlavně zdravíčko pod stromečkem. Hanka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.Budu brát jen samé dárečky plné zdraví. Nic jiného nepotřebuji. Snad jen ještě trochu toho štěstíčka.

      Vymazat
  9. Lindo os enfeites de Natal de crochê. Sempre penso fazer.Beijos

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...