čtvrtek 17. prosince 2020

Netradiční zvonky

 Klasické zvonky z papírových ruliček jsem už několikrát pletla.

Ty se pletou fajn. Máte polystyrénový korpus a můžete lehce kopírovat tvar.


Letos jsem ale chtěla zase něco nového. Aby to byl opět zvonek, ale jiný. I když pletení bylo jednoduché - opletek dvěma - což není těžké, náročnější bylo u mě dodržet tvar, protože zde nebyla žádná pomocná šablona. Takže nedostatky tvaru jsem kompenzovala až při konečné úpravě fixací lakem.






Ať zvoní!!!!!







18 komentářů:

  1. Nádhera, všechny zvonečky jsou moc pěkné. Kdysi jsem z papíru pletla košíčky na květináče, ale tohle je super nápad ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také už jsem vyzkoušela spoustu výrobků z papírových ruliček, ale toto byla letošní premiéra.

      Vymazat
  2. Janko, zvonečky se ti moc povedly. Já jsem kdysi pletla jak z papíru, tak z pedigu. Jenomže to chce stále trénovat, jinak se to zapomene. Možná, že si to někdy připomenu.
    Přeji krásný zbytek adventu. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, nezapomeneš to. A kdyby, tak za chvíli na to přijdeš.

      Vymazat
  3. Janko, krásné zvonečky a hezky jsi je nazdobila. Mám jeden od kamarádky, je pletený z pedigu.
    Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z pedigu jsem to zkoušela jen jednou. A zůstanu asi u papírových ruliček. Ty mám zadarmo.

      Vymazat
  4. Obrigada pela visita! Amei seu blog. Beijos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova a na návštěvu přijdu opět.

      Vymazat
  5. Překrásné a vkusné ... to jsou výrobky dovedných rukou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty to dovedeš tak krásně vyjádřit. Moc děkuji!!!

      Vymazat
  6. Zvonky se moc povedly a jsou krásně vyladěné. Podle fotky neodhadnu, jak vysoké jsou ve skutečnosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, zvonky jsou moc hezké, jsi šikovná. Máš je i krásně nazdobené.
    Přeji pohodový adventní víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné a neokoukané zvonky ☺
    Přeji krásné předvánoční dny ☺

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...