neděle 15. listopadu 2020

Letos zatím jen hvězdičky

 Každý rok jsem v tomto čase už finišovala s vánočním tvořením. Jednak něco na výstavku na naše každoroční společné setkání v Kojetíně, jako dárečky pro zúčastněné, vánoční pozornosti pro bývalé a mně milé spolupracovnice, něco holkám do cvičení a vnoučkům pro paní učitelky. Letos je to jaksi úplně jiné. Nezahálím, tvořím stále, ale chybí mi ten elán. Vždycky jsem vymýšlela, co nového vytvořím, s čím novým přijdu a čím překvapím a letos NIC. A tak jsem začala tím, co už mám dávno vyzkoušené.

A to jsou klasické vločky či hvězdičky.

  I když to není nic světoborného, tak na stromečku vypadají vždycky moc pěkně.

Moc se mi také zalíbily následující svícínky či svíčky. 

Našla jsem je na Pinterestu, ale bohužel bez popisu, a tak jsem improvizovala.

A na stromečku nesmí samozřejmě chybět ani srdíčka. 


Vločky ještě dozdobím nějakou mašličkou a půjdou do světa jako malé dárečky.

24 komentářů:

  1. Здравствуйте, Яна! Какие красивые снежинки и звездочки вы вяжите к Рождеству!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Každý rok. Je to docela jednoduché a potom jsou to malé pozornosti pro mé přátele a rodinu.

      Vymazat
  2. Krásné jsou)))) já bych si do nich zamotala ruce))))
    Díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec ne. Jsou to jmn řetízková oka a dlouhé či krátké sloupky. Nic složitého.

      Vymazat
  3. Já mám jen pár nenaškrobených zbytků z minulého roku. Jsem nějaká líná, ale kdybys byla tak hodná a poslala mně popis na ty svíčky, tak bych se do nich pustila. Ještě jsem na ně nikde nenarazila. Děkuji už předem. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vždyť toho máš fůru! Ale rozumím ti, elán a správná atmosféra chybí i u mne. Ale já stále vnučkám a snaše říkám, že si přece předvánoční atmosféru můžeme utvořit sami, nepotřebujeme k tomu trhy a svařák na náměstí.. Tobě to už tady voní Vánocemi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, mně je líto, že už se podruhé nemůžeme setkat v Kojetíně. Bylo to vždy moc milé a srdečné a dodalo mi to chuti do tvoření, získala jsem inspiraci a dlouho jsem vždy na naše setkání vzpomínala. Chybí mi sociální kontakty.

      Vymazat
  5. Tohle háčkování nikdy nezklame. Svíčky se ti taky povedly. Budou to milé dárečky.

    OdpovědětVymazat
  6. Háčkovaných ozdůbek máš celkem dost, hodně se mi líbí ty svícínky, to je fakt nádhera. Popasovala ses s nimi na jedničku ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem objevila další fotečky podobných svícínků, ale bez popisu. A tak budu opět zkoušet, párat a improvizovat.

      Vymazat
  7. Jani, vločky, svícínky a srdíčka se moc povedly. 👍👍
    Elán mi letos nechybí, chybí mi chuť a hlavně nálada. Před dvěma roky jsem udělala asi 200 vloček a spoustu zvonečků a pak jimi obdarovávala své kamarády. Nejvíc asi potěšily sestřičku na ORL v Motole.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééjda, takové množství. To bych asi nezvládla. Máš můj obdiv.

      Vymazat
  8. Také mám letošní konec roku nějaký nesoustředěný, ale nenecháme se zdolat a Vánoce budou krásné, i když trošku jiné. Tak hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Vánoce si přece dělá každý podle svých představ.

      Vymazat
  9. Jani, háčkované ozdoby jsou moc hezké. také jsem je kdysi háčkovala a občas je dávám na větve ve váze.
    Loni jsem obháčkovala záclonové kroužky, vypadá to moc hezky.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch kroužcích jsem také uvažovala. Ale nakonec jsem zůstala u klasiky - vločky, zvonečky a nyní přibyly svícínky a stromečky.

      Vymazat
  10. Parádní.Každý rok si říkám,že budu háčkovat takové krásné ozdoby.Naháčkovala jsem horu zvonků,ale dál jsem se nedoslala.Taky se mi moc líbí ty svíčky.
    Přeji krásný den ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že na tomto novém blogu není galerie, jaká byla na blogu minulém. Tam se člověk mohl inspirovat, vybrat si a také jsem tam měla spousty popisů na háčkování.

      Vymazat
  11. Complimenti per questi splendidi lavoretti natalizi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stefania, moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti moje tvoření líbí.

      Vymazat
  12. Krásné je máš Jani. Mě to letos táhne spíš do šátku, vždyť víš. Háčkované ozdoby jsem oživovala vloni

    OdpovědětVymazat
  13. Reny, já budu mít tyto drobnůstky opět jako malé pozornosti pro mé blízké. Větší dílka bych asi nesvedla.

    OdpovědětVymazat

Háčkované slepičky

Co by to byly za Velikonoce jen s vajíčky a zajíčky. I slepičky nesmí chybět. Sice nemám žádný nový vzor, ale tyto slepičky, do kterých se d...