pondělí 23. listopadu 2020

Háčkované stromečky

 Stále mám ještě každý večer v ruce háček. Ale brzy budu muset přejít na jinou techniku tvoření, abych měla změnu. Chtěla bych si už vyrobit nějaká vánoční přáníčka, ale k tomu potřebuji, aby otevřely papírnictví. V e-shopech nakupovat neumím a ani nechci. Věci, které nakupuji, si vždy musím pěkně "ochytat". A co mám na háčku? S vločkami jsem doufám pro tento rok skončila, a tak jsem vyzkoušela nový popis na stromečky. Ale pěkně po pořádku.

Kdysi dávno, jsem háčkovala první stromečky podle těchto předloh.


Kde ale skončily mé výtvory, absolutně netuším, asi jsem je jako všechny ostatní, někomu darovala.

Pak přišly na řadu stromečky "plněné."


Jde vlastně o dva stejné stromečky, sešité a vyplněné dutým vláknem.


A můžou být různě přizdobené.

Poté přišly na řadu "hadové" stromečky.

No, a letos jsem vyzkoušela další variantu stromečků.


Tak nevím, které upřednostnit.

Poradíte mi???





26 komentářů:

  1. Jeden stromeček hezčí nežli druhý!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsem moc ráda, že se ti líbí a děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  2. Pokud bych se měla rozhodovat já, tak jednoznačně ty poslední.... i když sice víc vypadají jak listnaté, jsou moc krásné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, ale v popisu byly uvedeny jako vánoční stromečky.

      Vymazat
  3. Asi nebudu dobrým rádcem, ale napíši názor. Asi tak, nejvíce se mi líbí z hlediska vypracování ty poslední bílé, ale to je spíše list a ne stromeček. Já osobně bych dělala ty hadovité spojené korálky. Jsou pestré, mají tvar stromku a myslím, že to nebude těžké vyrobit. Hanka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu v tom, že jejich výroba je jednoduchá. Chce to akorát umět dlouhé sloupky a udělat z nich řetěz

      Vymazat
  4. Jani, tady je každá rada těžká, protože jsou hezké všechny. 👍👍
    Kdybych si měla vybrat, asi bych zvolila ty první, háčkované filetovou technikou.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou v originále také moc pěkné. Škoda, že už je nemám.

      Vymazat
  5. Těžko vybírat, všechny mají svůj půvab. Ale přece jen zvítězily ty poslední!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílá je bílá a na stromečku jsou bílé háčkované ozdoby nejkrásnější.

      Vymazat
  6. Mně osobně se nejvíc líbí stromečky plněné dutým vláknem, ale každý máme jiný vkus, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty mají svůj půvab. Já jsem je dělala jako dárečky k vánočnímu přání do dopisu.

      Vymazat
  7. Jani, všechny stromečky jsou moc pěkné. Ty, co jsou na první fotce, jsem také háčkovala a pak jsem se posílala známým s vánočním přáním. Ještě jsem na ně přišila nějakou ozdobu. Líbí se mi i ty s korálky, jak jsem psala, všechny jsou hezké a těžká volba.

    OdpovědětVymazat
  8. Яна, вы настоящая волшебница!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec ne. Jen ráda tvořím a moc mě to baví.

      Vymazat
  9. Každý z nich má své kouzlo a nikdy jich není dost :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Stromečky i ostatní háčkované ozdoby na stromeček dělám každý rok. A většinou je rozdám.

      Vymazat
  10. Bellissimi tutti questi alberi, difficile scegliere, però devo dire che i miei preferiti sono quelli a serpente, sono molto originali e colorati.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti moje stromečky líbí. A ti hadi nejsou vůbec složité k vyrobení.

      Vymazat
  11. Všechny jsou moc hezké asi nejvíc se mi líbí ty kde jsou velké korálky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, jsou moc krásné, všechny. A nejvíc ty poslední a ty plněné.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Za mě ty listy. Je to originální a nádherné.

    OdpovědětVymazat

Velikonoční přání

 Přeji krásné Velikonoce plné pohody a dobré nálady  a jarního sluníčka.