pondělí 3. srpna 2020

Něco do bříška

Tento letní moučník strašně miluji.
 Dělám ho fakt jen jednou za rok, v době zralosti rybízu.
Není složitý, ale také není hned hotový.


Pak si na něm pochutnám skoro týden, protože manžel sladké moc nemusí. 
On je spíše "masařka". A pak mám na rok vystaráno.


Pro milou a ohlášenou návštěvu je nejlepší něco malého jen tak na zub.
Bylo i ostatní pohoštění /kuřecí kroketky, cuketové placičky/, 
ale s focením jsem zareagovala až příliš pozdě.


A pro našeho prostředního vnoučka v jeho významný den byl určen tento malý letní dortík.


Také máte určitě svůj oblíbený lehký letní moučník.
Třeba mi poradíte, jak na něj!!!

10 komentářů:

  1. Moučník vypadá skvostně, hodil by se právě teď, na stole mám kávičku ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ochutnala bych moučník i dortík, sladké miluji.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já také. Ale mám problém. Manžel je zase masařka.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, ale on fakt moc dobrý i v reálu.

      Vymazat
  4. Tak ten rybízový moučník bych si dala (◔‿◔)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, škoda, že ses nestavila. Já bych toho hned využila, co se týká blogu. Ha, ha, ha,.....

      Vymazat
  5. To mi děláte naschvál!I Libby má dnes samé mňamky.
    Rybízový koláč jsem dělávala často...
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. On je fakt moc dobrý a takový osvěžující....

    OdpovědětVymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...