neděle 16. srpna 2020

Co zahrada dá....

Věčná to otázka. Co uvařit k obědu? 

V létě je odpověď docela jednoduchá. Stačí zajít do zahrady a najít to, co by se mi hodilo. 

Začnu bramborami. Už se dají kopat.

I když jsem spousty cuket rozdala, naštěstí se jim letos daří a stále dozrávají. 

Takže část jedné velké bude v sobotu a já ji budu mít i následující den.

Já hranolky moc nemusím, ale manžel si je moc přál.

Druhý den, t.j. v neděli už bych s obědem bez masa neobstála. Takže pro manžela pečené kuřecí stehýnko a do pekáče jsem na chvíli přidala i kousek cukety, která byla posypána stejným kořením jako kuře a já jsem si dopřála svou oblíbenou bramborovou kaši. 

To byla dobrota.

A k tomu, jak jinak, než salát z rajských jablíček.

Stačilo pouze zajít do zahrádky.


8 komentářů:

  1. Jani, v této době je zahrada velká výhoda. Nejen, že stačí zajít na zahradu a je oběd, ale navíc se hodně ušetří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně máš zeleninku přímo na talíř - tedy čerstvou. Také víš, jak byla ošetřována a čím zalévána.

      Vymazat
  2. Jani, také zrovna využívám co nejvíc darů ze zahrádky. Rajčátka, cukety, okurky. To k létu patří.

    OdpovědětVymazat
  3. Zahrada vás krásné odměnila za tu spoustu práce

    OdpovědětVymazat
  4. No,v supermarketu už se začínám zelenině a ovoci vyhýbat,i když oboje miluji.Když se odhodlám něco koupit,tak doma zjistím,že se to nedá jíst☻
    Přeji krásný den☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě z vlastní zahrádky je zelenina i ovoce nejlepší. Víš, co jíš.

      Vymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...