čtvrtek 28. prosince 2023

Quillingová přáníčka

 Opět jsem neodolala, protože toto titěrné tvoření mám čas od času moc ráda. Vytáhnu staré pytlíky s proužky barevných papírů, quillingové pero a jdu motat. Jenže problém začíná být v tom, že proužky docházejí a chybí mi přístup ke skartovačce, která tyto proužky vyrábí.


A potom vymýšlím různé formy tvoření. Třeba vánoční vločky.


Sice mám občas prsty zalepené od lepidla, ale to patří k věci.


Poté přicházejí na řadu svíčky, stromečky a zvonečky.


Přáníčka u mě nezůstala, ale rozletěla se do světa potěšit ty, které mám ráda.


 Snad jim udělala takovou radost, s jakou jsem je tvořila.
No, a nyní abych už pomalu přemýšlela nad vzhledem přáníček k Velikonocům.
Ten čas tak strašně rychle letí, Ach jo....





10 komentářů:

  1. Tetkapernikarka
    Pěkná práce, Jani👍 Jsi šikovná😊

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou moc krásné! Povedly se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, když to říkáš ty, tak si tvé pochvaly moc považuji.

      Vymazat
  3. Nádherná práce,také to občas zkouším,ale mám se co učit.Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásná přáníčka, určitě udělala radost. Já občas dělám přáníčka technikou teabags foldingu, ale letos na ně nějak nedošlo...
    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  5. Fukčarinka - moc hezké přání Janko. Přidám to své - přeji Tobě a všem kolem Tebe po celý rok 2024 zdraví, pohodu a štěstí. Tobě radost z tvoření ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné tvoření. Přeji Ti v novém roce hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti a ještě hodně super nápadů.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...