pondělí 10. dubna 2023

Patchworková vajíčka

 Strašně ráda háčkuji velikonoční vajíčka a stejně tak ráda je vyrábím i pomocí stužek. Někdo tomu říká falešný patchwork a někdo artyčok. To asi proto, že některý způsob výroby opravdu artyčok připomíná. Já jsem zvolila tentokrát ten nejjednodušší způsob výroby.



Pěkně od středu směrem k okraji se špendlíčkem v horním cípu stuhy.


 Je to  hodně o přesnosti, což se mi stoprocentně někdy nedařilo.


Za zvládnutí této techniky strašně moc vděčím Vendy, která mě s ní na jednom z prvních setkání členek Ženského klubu v Repechách seznámila. A od té doby patří, kromě háčkování a šití, k mým oblíbeným technikám tvoření.


A můžu říci, že se stále líbí. Důkazem toho je, že mi nezůstalo ani jedno vajíčko.




Pěkný jarní povelikonoční čas vám přeje
Janka

16 komentářů:

  1. Jani, vajíčka jsou nádherná , hezká barevná kombinace, jsi šikulka. Ani se nedivím, že Ti nezůstalo ani jedno vajíčko .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za pochvalu. Tato vajíčka dělám moc ráda.

      Vymazat
  2. Obrovský obdiv! To bych nikdy nedokázala. Krásné dny jara vinšuju. E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jóó. Dokázala. Určitě. To není zase tak těžké.

      Vymazat
  3. Jani, zdravím. Taky jsem je dělávala - a rozdala. Tvoje jsou moc hezká ! Krásný den přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. No vidíš, já už si s tím hraju opravdu jen příležitostně. Naposled to bylo před vánoci když mě poprosila vedoucí jestli bych neudělala její mamince pro kamarádky..... takže mašle zahálejí se vším na zdobení v boxu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, a mě to stále moc baví. Vajíčka, kouličky i vánoční zvonečky....

      Vymazat
  5. Krásné tvoření. Přeji hezké jarní dny. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Chválím,moc hhnezké barevné kombinace.Také jsem dělávala na Vánoce zvonečky,koule aj.Přeji pěkné jarní dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Už se těším, až budu na Vánoce opět tvořit touto technikou.

      Vymazat
  7. Muy bonitos, me gustan todos. Besos.

    OdpovědětVymazat
  8. Janko, vajíčka jsou krásná. taková neumím a ani bych neměla trpělivost se to učit nebo je dělat. Určitě bych si vybrala. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...