čtvrtek 2. února 2023

Háčkované záložky

 Jak už asi ode mě víte, nemám moc ráda dlouhodobé projekty. Dlouho trvá, než se věc po chvílích volna dokončí, a to je pro mě demotivující. Jsem ráda, když je co nevidět hotov výsledek mého tvoření. A proto jsem jako malé dárečky pro mé kamarádky zvolila háčkované záložky. Všechny jsou velké čtenářky, tak to nebude jen tak do šuplíku, ale využijí je k tomu patřičnému účelu.


Nejdříve jsem začala tím, co už jsem měla vyzkoušené,
 protože jsem tento typ záložek už několikrát háčkovala.


Mám moc ráda srdíčka. A ty přece také mohou být záložkou.


I spojení tří jednoduchých kytiček a  záložka je na světě.

Poté se mně zalíbili malí něžní motýlci.


I ostatní tvary jsem pro záložky použila.


A nyní už hurá na velikonoční tvoření!!!



12 komentářů:

  1. Líbí se mi Tvůj nápad s dárečkovými záložkami.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná práce ☺
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  3. Janko, máš moc hezké záložky. Také po nich pokukuji, ale zatím jsem se do nic nepustila. Děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché a hlavně rychlé. A také účelné.

      Vymazat
  4. Děkuji za komentář na mém blogu.Ráda jsem nakoukla i k tobě a hned mám radost.
    Hodně háčkuji,teď vnučce čepici,ale tvoje záložky do knih se mi moc líbí.Čtu hodně a jako záložku používám kus papíru a tak mám hned tip na něco hezkého.Zítra se do nich pustím,budou to dárečky.Kamarádka má za dva dny narozeniny
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, to jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...