neděle 22. ledna 2023

Tak letos podruhé.....

 Vím, že jsem asi hodně pošetilá, ale už jsem se moc těšila na jaro. Je to hloupé v půli ledna, žeee? Ale na zahrádce už raší sněženky, krokusy, kvete čemeřice a petrklíče. A počasí tomu u nás odpovídalo. Dnes ráno jsem ale byla vyvedena z omylu. Sněžilo už v noci a celé dopoledne. Ale byl to těžký mokrý sníh. Na pohled sice krása, ale odklízení dřina.


Zahrada je opět v bílém hávu.


 A před domem bílý vodopád


Náš ukazatel výšky sněhové pokrývky.


Copak to je?? No přece pitko a neostříhaný keř levandule.


A já se tak moc těšila na jaro...
Ach jo....















16 komentářů:

  1. Ahoj Jani, hezké zasněžené fotografie od vás. Měj se dobře, zdraví Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc hezké fotografie. Já už také od poloviny ledna netrpělivě vyhlížím jaro... každý rok... ale zřejmě si ještě nějakou dobu počkáme. Naopak to má výhodu, že s dítkem procvičíme lyžování a třeba letos konečně stoupne na brusle (to už má 7, ale v době Covidu nikde nic nebylo a loni jsme to nějak nestihli ☺). Krásné dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na jaro si asi musíme ještě chvíli počkat,ale i zima má své kouzlo...Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě dva měsíce a už zase bude lépe a jaro blíže.

      Vymazat
  4. Jani, naše zahrádky ten sníh určitě uvítají a budeme rádi, když se zima vysněží teď. V dubnu by se mi to už moc nelíbilo. Jinak se na jaro také těším, minulý týden už jsem si koupila nějaká semínka 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My také a dnes potřebné hlíny na výsev papriky a jiné předpěstování.

      Vymazat
  5. Já sice taky už bych ho brala, nicméně teď bych spíš brala ten sníh, třeba i ve velkém, než tohle hnusný bahno ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás dnes bylo docela zima, foukal studený vítr a sluníčko jsme už týden neviděli. Depresívní stav.

      Vymazat
    2. Já měla do včerejška depresivní stavy i kvůli tomu šílenství posledních dní. Ale dopadlo to nejlépe jak mohlo, takže teď budu mít deprese zas už jen z hnusného počasí.

      Vymazat
  6. Víkend jsme měli bílý, ale už je to zase venku bez sněhu - fádní.Brala bych několik dní pěkné zimy, ale na jaro se už těším.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. U nás dnes krásně svítí slunce, po sněhu ani památky. Leden je pomalu za námi a jaro zase o kousek blíž.

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu? To není možné....U nás jsme už sluníčko týden neviděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, nejsi pošetilá, prostě máš ráda jaro. Já zase byla jako malá holky když sněžilo, jako bych sníh viděla poprve v životě....

    OdpovědětVymazat

Voňavá maličkost

 Mám hodně kamarádek a přátel, a tak chci vždy čas od času je potěšit malým dárečkem. K narozeninám, k svátku a nebo jen tak pro radost. Nic...