pondělí 5. prosince 2022

Andílci opět přilétli

 Mikuláš se na chvíli zastavil, čerti u nás neuspěli, ale andělé zůstali.


Navštěvují nás každý rok. Chvíli se zdrží, a potom odchází potěšit zase někoho jiného.

 
Tak tomu bylo i letos.


Zůstal jen jeden a ten nás bude chránit celý rok.






18 komentářů:

  1. Vděčné téma,ty samé jsem letos také dělala,pěkný advent....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je dělám několikátý rok a stále se líbí a jsou žádané!!!

      Vymazat
  2. Tedy, to sis zase vyhrála! Jsou parádní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, díky. Nedívám se večer na TV, ale tvořím.

      Vymazat
  3. Jani, hezcí andílci ! Ti musí potěšit každého...Měj se dobře, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné stránky.Všechny jsem prohlédla.Byla jsem dost dlouho nemocná.
    Moc a moc se mi líbila výstava všech výrobků.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji opětovné zdraví a hodně síly do vánočních dnů.

      Vymazat
  5. Dokonalé jako vždy. Přeji hezký Advent.

    OdpovědětVymazat

Čtverečkuji

 Moc bych si chtěla uháčkovat nějakou letní halenku či jen lehký cardigan, Ale nemám na to sílu, čas a ani moc chuti. Stále zápasím s naklád...