úterý 28. prosince 2021

Předvánoční tvoření

 Tak, a najednou po tom všem předvánočním snažení nastává jakýsi útlum. Ve všem. Nic se mi nechce moc dělat. A hlavně mně chybí inspirace. Ale před Vánocemi to byl ve tvoření kalup. To jsem měla tolik nápadů......


Tak nejdříve tyto malé botičky, coby ozdobičky na stromeček
 - pro kamarádky Sokolky.
Sice jsem chtěla jiný model, který jsem už kdysi háčkovala,
 ale nenašla jsem předpis.

Poté přišly na řadu opět korálky a k andělíčkům přibyly hvězdičky.



A nakonec i několik průhledných bíle obháčkovaných baněk.


Světlo světa spatřili i noví andělíčci z provázků. 
Ti jsou stále žádaní. Ve všech velikostech.


A nyní jsem bez inspirace......


11 komentářů:

  1. Neboj ono to zase přijde. Pro mne hodně inspirativní Tvoji provázkoví andílci.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už, aby to přišlo. Jsem bez tvoření celá nesvá.

      Vymazat
  2. Jani, moc hezky jsi před Vánocemi tvořila. Však ona inspirace přijde a odpočinek je také potřeba. Já jsem si začala plést ponožky, ráda je v zimě doma nosím.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak je pleteš? Na dvou nebo čtyřech jehlicích? Také jsem o tom uvažovala. Přízí mám docela hodně a je to zase něco praktického.

      Vymazat
  3. Vyrvořila jsi moc pěkné věci. Inspirace se určitě vrátí Chce to taky odpočívat. Přeji ti do nového roku hodně štěstí, zdraví, dobrou náladu a novou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem 5 dní lenošila a jsem z toho nějaká nesvá.

      Vymazat
  4. Tvoje tvoření se mi moc líbí.Dobrý nápad s háčkovanými botičkami.Já mám ze čtverečků polštář.A krásné jsou korálkové hvězdičky.
    Čtu,že Růženka plete ponožky.Já je háčkuji,zrovna mám jedny na nohou,jsou teplé a spím v nich.Mám je i na blogu.
    Janko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O polštáři také uvažuji, ale nevím, jestli bych to dala. Je to projekt na delší dobu a já mám ráda rychlovky.

      Vymazat
  5. Jani, moc se mi líbí andělíčci z provázků, to je skvělý nápad a vůbec se nedivím, že je o ně zájem. Přeji hezké dny 🎄

    OdpovědětVymazat
  6. Todo te quedo precioso, pero los ángeles me encantan. Feliz Año Nuevo.

    OdpovědětVymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...