pátek 17. prosince 2021

Obháčkované baňky

 A jsou tu opět obháčkované baňky.

 Opravdu nevím, co už nového vymýšlet.

 Dochází mi inspirace, a tak jsem chytla po osvědčeném z minulých let.


Jenže letos byl docela problém, sehnat v obchodě krásně lesklé a nijak nenazdobené baňky,
 které by se daly obháčkovat.


Ale nakonec se mi podařilo je koupit v papírnictví.


Snažila jsem se, aby každá byla jiná.


Byla to krásná práce, která mě velmi bavila.


A už nemám ani jednu. 
Všechny byly rozdány, co by vánoční dárečky mým kamarádkám, 
se kterými chodím na pravidelné týdenní výšlapy.







10 komentářů:

  1. Jani, moc hezké. Obháčkované baňky určitě kamarádky potěšily.Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, obháčkované baňky jsou moc pěkné a kamarádkám určitě udělaly radost.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, máš je moc hezké. Věřím, že udělaly radost. :o)
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Quedaron muy bonitos. Feliz Navidad.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásné, budou dělat radost❤️

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...