čtvrtek 4. března 2021

Něco dobrého na mls

 Velké vaření, pečení, kuchtění nepatří zrovinka mezi mé největší hobby. Raději budu pracovat na zahradě, uklízet, dělat pořádky či jinak fyzicky pracovat. Ale bez jídla se člověk neobejde a občas ho i honí mlsná. Takže nezbývá nic jiného, než připravit něco dobrého.


K mým oblíbeným moučníkům patří tzv. rychlovky. 
To znamená, všechny druhy hrníčkových moučníků, a ty, ve kterých není náplň či krém.
 Jako například tato oříšková buchta.

 
Stejným způsobem je možno upéci i různé druhy bábovek. 
Tato je s kokosem.


Snad nejjednodušší je listový závin s jablky.


Ale když se slaví kulaté výročí, tak to se nesmí ošidit. 

Přípravu dortu ale raději svěřím do jiných rukou.


 Dort byl velmi dobrý - karamelový.


Tak, myslím, že toho mlsání už bylo dosti. 

Ale co jiného nám zbývá, když jsme stále zavřeni doma.

Tak, dobrou chuť!!!!!!






24 komentářů:

  1. Štrúdl jsem dělala včera a o víkendu se chystám na Sacher na který mi děsnou chuť udělala Stáňa z Veverkovin. V poslední době naopak propadám kouzlu krémů, dělám pudinkový základ do kterého zašlehám Zlatou Hanou. Je to rychle a krémy jsou dobré. Ale vždycky to taky musí být těsta která se na plech nalejou a hurá do trouby. Čvachtat se s pevnými těsty mne moc nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jsem na sladké pouze já. Manžel je masařka a vnoučci k nám nyní nejezdí.Prý, až budeme naočkovaní - rozhodla jejich máma. Takže peču jen něco malého, protože jinak to jím celý týden.

      Vymazat
  2. Také mám ráda rychlovky. Závin z listového těsta jsme měli minulý týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závin z listového těsta - to je osvědčená klasika.

      Vymazat
  3. Sakryš, nedělej mi chutě. A já mám poslední dobu tak obrovskou chuť na sladký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, tak dej k dobru nějaký jednoduchý, vyzkoušený a výtečný recept. Ať je změna.

      Vymazat
  4. Mňam, ochutnala bych všechno.👍😀 Rychlovky a hrníčkové recepty preferuje moje dcera. Já jsem ještě z té staré školy a navíc mně pečení baví. Takže se nevyhýbám ani složitějším receptům.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Co se týká pečení, jsem na tom úplně stejně. Zamíchat a nalít do pekáčku nebo do formy, tomu rozumím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. May I have one piece?
    I love caramel cake, this cake looks so delicious!

    OdpovědětVymazat
  7. Se ven muy buenos los postres. Un beso.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, dala bych si po jednom kousku ořechové buchty a kokosové bábovky a k tomu prosím jednu vaši výbornou kávičku. Platím hotově. Děkuji :-) :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobře, už je prostřeno. Ale u nás neplatíte, jako pravidelný a stálý host máte všechno grátis.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásná přehlídka dobrot. Ten karamelový dort bych ráda ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, to je ale dobrot, ochutnala bych vše. Štrůdl jsem pekla v sobotu a dnes se dojedl.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ochutnala bych z každého kousek,všechno vypadá dobře a určitě to tak bylo i chuťově.
    Nějaký dortík bude u nás o víkendu,asi nejspíš ovocný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mu vás bude něco speciálního. Určitě velká dobrota. Ty jsi na to mistr.

      Vymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...