neděle 27. prosince 2020

Háčkovaná vánoční přáníčka

 Háčkované stromečky, hvězdičky, vločky, zvonečky a andělíčci nemusí být jen ozdobou na vánoční stromeček. Postačí bílý výkres, barevné papíry, lepidlo, nůžky a eventuálně nějaké ozdobičky a stanou se z nich vánoční přáníčka.



Háčkované ozdůbky ale nemusí zůstat jen na přáníčkách, protože k papíru jsou přilepeny pomocí malých 3D samolepících pěnových čtverečků, takže se snadno opět odlepí a dají se použít jako ozdoby na vánoční stromeček.



Snad všem obdarovaným je pošťák přinesl včas a udělaly radost.

Pěkný zbytek Vánoc vám přeje
 Janka








24 komentářů:

  1. Krásne pohľadnice a 2v 1 :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě udělaly radost. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezký nápad Přáníčka jsou moc pěkná

    OdpovědětVymazat
  4. Красивые открытки! Яна, с Новым годом!

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera...začnu přemýšlet o takových přáních.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková přáníčka k dvojímu využití už vyrábím několik roků a moc mě to baví.

      Vymazat
  6. Jsem šťastná majitelka jednoho z nich 💖

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jo, jo. Já si ráda hraji, ale musí to mít nějaký smysl a účel.

      Vymazat
  8. Moc pěkný nápad na přáníčka, která určitě dělala radost ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, jsou krásné a věřím, že radost udělaly. Jsi šikovná.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji. A nyní abych se už pomalu zaměřila na Velikonoce, žeee???

      Vymazat
  10. Jani, moc krásná přáníčka, skvělý nápad.👏👍 Takové přáníčko vždycky moooc potěší.
    Přeji pěkný večer.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda posílám vlastnoručně vyrobená přáníčka. Na Vánoce, Velikonoce i k narozeninám.

      Vymazat
  11. Moc se mi to líbí a nejen skvělý nápad, ale té práce s tím... tohle ocení ten, kdo ruční práce aspoň zkusil. Šikovné ručičky. ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, já to nevnímám ani jako práci, ale mě to těší a baví.

    OdpovědětVymazat

Už to roste

 Máme už takový letitý zvyk, sázet přísady salátků a kedlubnů do foliovníku začátkem dubna. To proto, abychom na prvního máje se mohli radov...