sobota 14. července 2018

Spíte rádi ???

Spíte rádi?
Já docela ano. I když vím, že člověk díky spánku přijde o třetinu svého života. Nejde jen o délku spánku, ale i o jeho kvalitu.
Klidně usnu na nesklopeném sedadle v autobuse při nočním přejezdu k moři, ale druhý den se cítím docela nevyspalá.
Ty tam jsou doby, kdy jsem byla schopna prohýřit dvě nebo tři noci za sebou a vůbec mi spánek nechyběl. Dnes bych se klidně mohla stát lenochodem nebo netopýrem, který prospí 20 hodin denně, ale v žádném případě žirafou nebo slonem, kterým stačí maximálně dvě hodiny denně, nebo tučňákem, kterému stačí jen několik minut denně.
S obdivem pozoruji naše kočičky, jak se oddávají slastnému a ničím nerušenému spánku.



Na rozdíl od jiných zvířat, jako třeba koňů a kraviček, kteří jsou schopni spát ve stoje,
naše kočičky při spánku zaujímají fantastické polohy.


To je naše Kulička. Zde si našla jako podložku "plyšákového pejska".


Mourek zase nepohrdne sebemenší krabicí.


A jeho sestřička zase ráda spinká na zádech. Moje focení ji probudilo.


To jsou roční kocourci Broňa a Fousek, kteří našli v sobě zalíbení.


Krásně se jim v malé krabici spinká.


A když má Broňa jiné povinnosti, tak si Fousek hned najde náhradu.

Zkrátka samotnému se spí špatně.
A o místech, které si ke svému spánku vybírají - tak to by byla opět nová kapitola.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá.  Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí. Zato snědek jsem jedn...